Author Topic: Gaan weer weg wees vir drie slapies  (Read 20314 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #30 on: February 14, 2013, 05:38:33 AM »
Klop klop. Hier is ek alweer met my bekende rympie voor die forumdeur: ons gaan weer weg wees vir drie slapies  :icon_biggrin: gaan saam met geliefde vriende bietjie ontspan tussen die berge. Hou die blinkkante bo en ek gaan julle mis - dis gewis maar weet ook dat ons die welkome breek gaan geniet!  :love7:
« Last Edit: February 14, 2013, 09:26:40 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #31 on: February 14, 2013, 07:30:00 AM »
Geniet dit Raaitjie en skryf solank aan die gedig vir die kompetisie.  Ek weet alles sal "reguitboektoegehalte" wees. 
Moenie die klikbekkie vergeet nie.   :love7:

 :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #32 on: February 14, 2013, 09:27:07 AM »
Ek sal kopkrap en geniet mater  :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #33 on: February 15, 2013, 08:35:27 AM »
Hier het ek gaan loer oor julle kampplek vir die naweek.  Ek het mos gesê ek klim in en
ry saam.  :icon_biggrin:

Queen Mary Falls are found in Main Range National Park on the McPherson Range near the New South Wales/Queensland border.

The 40 m waterfall is located 50 km south-east of Warwick, 10 km east of the town of Killarney in Queensland, Australia. Queen Mary Falls are on Spring Creek, a tributary of the Condamine River.

The falls formed when water erosion by streams created gorges through layers of basalt and resistant trachyte.

The falls are currently retreating as large blocks at the bottom of the falls were not evident in photos taken in the 19th century.

Facilities at the falls include toilets, tables and fireplaces.
« Last Edit: February 15, 2013, 08:39:55 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #34 on: February 15, 2013, 08:40:39 AM »
Hier is die foto.
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #35 on: February 17, 2013, 11:52:26 PM »
Oe ek wens julle kon saam ons daar kuier PM! Dankie vir die lieflike foto en inligting. As die watersluier onder teen die rotse val lyk dit so:


Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #36 on: February 18, 2013, 07:56:30 AM »
 :hello:

Asemrowend.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #37 on: February 18, 2013, 09:32:32 AM »
Dit is pragtig.  Wens regtig ek kon ook daar wees. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #38 on: March 07, 2013, 01:11:59 AM »
Net gou lyntjie los: ek gaan weer so paar dagies nie by die forum kan uitkom nie. Sal weer kom kuier tussen die lyne dv volgende week hoor  :love7: :notworthy:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #39 on: March 07, 2013, 09:20:48 AM »
Dankie dat jy laat weet het Raaitjie.  Ons pak vandag die pad aan huistoe en sal seker eers weer Saterdag kom kuier.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #40 on: March 12, 2013, 05:24:54 AM »
Smaak my ons is altwee darem waar aan't huise  :headbang:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #41 on: March 12, 2013, 08:27:06 AM »
Ja, ons vyf dae reis het toe twee en dertig dae geword.  My alie het al begin wortel skiet op daai sitplek. 
Nou is ons tuis en ek gaan niks verder sê nie.  Elke keer as ek dit sê dan verander die plan.  Nou steek ek dit diep in my mou weg.   :icon_biggrin:

Ons het die wonderlike geleentheid gehad om vir Ouma Naas te kon kuier, vir Naas, Trappies, Ouma Trappies, WW, Willa, André en Theo te sien.  Oppad Port St Johns toe het ons by Adéle en Eben oorgeslaap en oppad terug het ons by AB 'n draaitjie gemaak en by Gawie en Bertus oornag.  Man, ek voel soos die koningin van Sheba!  My torre is nog net 'n bietjie gesuip van al die wyn in die Kaap en die hoë lugdruk hier in die Transvaal. 

AB se huis is pragtig!  Hulle is gereed om oor te trek. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #42 on: March 12, 2013, 08:39:33 AM »
Soooo lekker om jou weer terug te he en al die nuus te kan hoor. Wens so ek kon saam toer en kuier. Van die oorslaap nie eers te praat nie. Ons sal nie geslaap het nie  :evil6:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #43 on: March 12, 2013, 08:51:42 AM »
Raaitjie, die vyf nagte wat ons in die Kaap geslaap het, was ons so besig gehou deur die Engelse, ons kon net so vier tot vyf ure slaap 'n nag inkry.  Die Saterdag toe ons by Barry en Jane aanland, stap ons in 'n huis vol ou vriende in. Hulle het al ons Engelse vriende genooi en toe begin die fees.  Ons het so lekker gekuier, vieruur daardie oggend toe bestel almal taxi's, want niemand kon meer bestuur nie.  Hulle het die volgende aand hulle motors kom haal en toe gaan ons net aan met kuier.  Die Donderdagoggend hou Jane aan dat ons net nog een nag moet oorslaap.  Hannes sê toe nee nee, dit is nou tyd om te ry dat ons kan nugter word.  Daardie Kapenaars weet niks van tee en koffie af nie.  As jy wakker word drink jy wyn! Wat 'n fees!   :sign10:

 :bootyshake:

en toe gee AB nog 'n kas vol wynkapsules saam ...
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan weer weg wees vir drie slapies
« Reply #44 on: March 12, 2013, 09:08:18 AM »
Wynkapsules hehehehe, ekkke lieffff!! Sal dit enige tyd ruil vir my nege smarties saans  :angel4: