Die Afrikaanse Forum
October 24, 2014, 09:45:23 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: NEEM KENNIS ASB :
Om lid te word van die forum, stuur 'n epos aan pm@afrikaanseforum.co.za, waarna jy deur die administrateurs geregistreer sal word.

Vir hulp met die forum se werking, lees "Help" op die balkie onder hierdie inskrywing.

Enige inteken probleme ondervind deur lede van die forum: andre@trusoft.co.za / willa@trusoft.co.za

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: PM se ingelegde beetslaai  (Read 3136 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
PM
Administrator
Meester

« on: November 30, 2012, 01:02:38 PM »

So lê ek my beet in.

Kook sommer so drie pakke beet tot dit gaar is  (sommer in die drukkoker) en verwyder die skilletjies.  (Gooi die beetwater af,  vul dit aan met water tot vier koppies vloeistof en kook dit effens met 1 koppie suiker.  Gooi dit in die voëls se drinkbottel en siedaar!

Maak 'n soetsuur sous so:

Kook alles saam.
1 liter asyn
750 ml ligbruin suiker
1 telepel borrie
4 telepels droë dille  (opsioneel,  maar dit maak net die verskil)
2 eetlepels mosterdsaadjies  (ook opsioneel maar kry dit gerus)
10 telepels mielieblom,  aangemaak  met 'n bietjie water

Jy kan die beet in stukke sny of dit net so heel in bottels plaas.  (Ek hou altyd my leë botteltjies en bedel dit terug wanneer ek die beet of ander kossies uitdeel.   icon_biggrin )

Gooi nou die sous oor tot die bottel heeltemal vol is en skroef toe.  Bêre dit maar in die yskas.  Njammies!
« Last Edit: December 03, 2012, 05:34:14 AM by PM » Logged

Om te weet is om te verstaan.
Meraai vannie Baai
Guest
« Reply #1 on: December 01, 2012, 10:03:17 PM »

evil6 toothy4 Ek sien die titel en dadelik is daar prentjie van kenfruitbottels met heerlike beesboude, -blaaie, en toe ek by die T stukke kom wonder ek hoe het jy dit in die bottel gekry hehehehe  "Ingelegde Beeslaai"  love7 hello2 Jou resep klink heeeeerlik!!!
« Last Edit: December 03, 2012, 05:33:52 AM by PM » Logged
PM
Administrator
Meester

« Reply #2 on: December 03, 2012, 05:33:28 AM »

`ip2  waar loop jy rond?   icon_biggrin

As ek dit vir my en Hannes maak, dan gooi ek 'n goeie skoot rooipeper by.  Ons lief brandkos. 
« Last Edit: December 03, 2012, 05:35:39 AM by PM » Logged

adele
Bouspan
Melkbaard

« Reply #3 on: December 03, 2012, 07:16:07 PM »

evil6 toothy4 Ek sien die titel en dadelik is daar prentjie van kenfruitbottels met heerlike beesboude, -blaaie, en toe ek by die T stukke kom wonder ek hoe het jy dit in die bottel gekry hehehehe  "Ingelegde Beeslaai"  love7 hello2 Jou resep klink heeeeerlik!!!

lekker lag ek nou want ek het ook gister daardie kommer oor beeslaai gedeel, maar gou geloer en geweet hier is 'n wenner, ai, ek lief lekker beetslaai   hello2 

grommit

adéle  grommit
PM
Administrator
Meester

« Reply #4 on: October 23, 2013, 10:15:46 AM »

Dit is 'n jaar later en ek wonder hoeveel van die meer as 1200 lesers het hierdie "beeslaai" van my probeer.  Dit bly maar 'n wenner. 

« Last Edit: January 17, 2014, 06:49:39 AM by PM » Logged

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: