Author Topic: Aborsie  (Read 13445 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #15 on: November 24, 2012, 06:42:35 AM »
Ek weet darem nie of ek so sterk sal wees om daardie baba wat met verkragting verwek is groot te maak nie.  Dit is nog 'n ander stok in die bynes.
Sal die kind nie elke dag die aaklige gebeure na vore roep nie? 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #16 on: November 24, 2012, 10:06:32 PM »
Sjoe Ah-Willa, eks rerig jammer daaroor. En ek verstaan jou punt absoluut!!

PM, ek dink nie in so geval dat die kind ooit moet weeet nie
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #17 on: November 25, 2012, 07:30:10 AM »
Sê ek mos dit is 'n stok in 'n bynes. 
Wat van as dit 'n anders kleurige was wat die verkragting gedoen het?

Die waarheid sal altyd sy kop uitsteek wanneer dit die minste verwag word.  Daar sal beslis ander mense wees wat bewus is van die situasie en dit een of ander tyd gaan uitblaker.
Hoe verduidelik jy vir 'n kind waar sy pa is en hoe verduidelik jy dat jy die waarheid van hom weerhou het? 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #18 on: November 25, 2012, 09:13:02 AM »
jip daar gaan mense wees wat weet en wanneer mense weet kom die storie altyd uit, maar in die geval sal ek baie hard bid dat mense my privaatheid respekteer en my kans gee om dit met die kind self te kan bespreek wanneer hy/sy oud genoeg is om te verstaan dat hoekom hy gebore is nie saak maak nie maar dat ek hom onvoorwaardelik lief het. Ek dink so kind sal van die begin af gewys moet word dat mens hom/haar liefhet sodat die dag wat hy/sy uitvind wat wel gebeur het, die klein mensie geen twyfel het nie.

Natuurlik sal dit 'n baie groot skok wees en ek betwyfel nie dat professionele hulp iewers benodig sal word nie.

Nog 'n punt, ek glo mens moet eerlik wees met kinders van kleins af, wanneer daar moeilike vrae gevra word moet dit reguit beantwoord word, kinders leer maklik die verkeerde dinge by matjies en hul idees rondom die lewe word beïnvloed in 'n manier wat 'n ouer dit nie altyd sal goedkeur nie.

MAAR

In sommige gevalle dink ek 'n kind se kindwees en onskuld moet beskerm word tot op 'n punt, daar is 'n tyd en plek vir alles, en die oomblikke vir die regte dinge bespreek moet gebruik word en die woorde wat jy gebruik moet mooi deur dink word.
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #19 on: November 25, 2012, 10:28:28 AM »
Ons het 'n hele paar wees/pleegkinders ingeneem en ons ervaring was dat jy nie die gene kan verander nie.  Wat dink julle daarvan?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Aborsie
« Reply #20 on: November 26, 2012, 08:15:02 AM »
Ek glo beide omgewing en gene speel 'n rol, maar ook dat ons toekoms nie vas is nie. Soms is dit te maklik om omgewing en gene te blameer en dit speel beslis 'n groot rol, maar eie keuses rig op die ou end ons lewens. Dit is waar ons tenminste die illusie van beheer het. Iets soos as dit sin maak: Omgewing en gene gee die vorm, maar jy kan besluit oor die kleur.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #21 on: November 26, 2012, 08:38:06 AM »
Ek sê ook altyd dat in baie gevalle ons 'n produk van ons omgewing is. Tog, al vat jy 'n kind wat uit 'n nare omgewing kom, plaas hom/haar in 'n beter omgewing, maak die trauma wat hulle ervaar het 'n blywende indruk.

Natuurlik is daar uitsonderings op die lys en ek dink dit is juis daardie kinders wat bo hul omstandighede, of agtergrond wil uitstyg, wat die "besluit" neem om 'n keuse te maak. 

Ek is net baie dankbaar dat ek nooit voor so 'n keuse te staan sal kom nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #22 on: November 26, 2012, 09:43:06 AM »
Ek dink gene speel wel 'n rol en as die kind is sterk genoeg wil het om weg te skeur van daai trauma en lewe af dan sal hul.
Ek het al gesien hoe gene 'n rol speel, my suster se verloofde was vervreemd van sy pa, sy ma het sy pa baie sleg gepraat en hy onthou sy pa glad nie as kind nie, hy het eers op 17 besluit hy wil sy pa sien en die het hy vir so week of wat op 'n keer so eenkeer 'n jaar gedoen, hy sien sy pa nou bietjie meer maar net vir 'n dag op 'n tyd so eenkeer elke twee maande, sy pa was hier vir 'n braai wat ons vir die twee verliefdetjies gehou het, en ek het nog nooit mense meer eenders gesien nie, hoe die ou en sy pa praat, hoe hulle beweeg, die goed waarvoor hulle lag, die manier wat hulle dingetjies doen.  Ek het bietjie met hom gepraat oor sy pa en hy se hy het geen twyfel gehad van die eerste keer dat hy sy pa weer ontmoet het nie, hy het dadelik geweet dits sy pa.  Hy se hulle is werklik eenders, hul humeure, hul reaksies, net alles wat hulle doen.

En aan die ander kant, My vriendin het 'n aangenome broer, die seun is swart en is as babatjie aangeneem 'n paar dae na geboorte.  Die gesin is liefdevolle mense en wonderlike ouers, my vriendin is verskriklik lief vir haar broer.  Die kind is na uitstekende skole toe en het regtig 'n goeie opvoeding ontvang, hy praat afrikaans, engels en Xhosa, sy vriende is almal wit kinders en net so goed opgevoed soos hy.  So daar is nie regtig rede dat hy sommer net 'n rebel moet wees nie maar hy is, en baie erg so, hy het al sy ma geslaan, hy praat verskriklik lelik, hy het 'n baie baie kort humeur, hy jok verskriklik, hy drink en rook baie meer as wat enige persoon moet.  Hy het geen respek vir enige mense nie en hy maak my eintlik bietjie bang. As mens in so oe kyk kan mens sien hy is nie lekker nie, al glimlag hy jou wanneer hy jou groet. In die geval dink ek definitief dit is sy gene! Ek bedoel hy het nie trauma as kind beleef by ander ouers nie, die mense by wie hy is is al van geboorte af sy ouers. 
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #23 on: November 26, 2012, 12:30:10 PM »
Dit is juis dit wat my laat wonder.  Sou daar 'n swangerskap uit so 'n verkragting ontstaan en die ma besluit om die baba te hou, sou ek baie bekommerd wees.
Die vrae rondom hierdie onderwerp is legio.   
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Aborsie
« Reply #24 on: December 08, 2012, 11:59:08 PM »
Die menslike liggaam is opgemaak uit 'n bol engergie wat bestaan uit water en selle.  Die selle het memorie en ONTHOU!!!

Dis hoe siektes in famielies oorgedra word - kanker/hart/lewer ens

maar ons moet nooit ooit die krag van God vergeet nie .....

in my voorouers se tye het 'n paar vreeslike dinge gebeur, want in my selle ingekryf is ...
as kind is ek verkrag - ge-gang-rape ... op 5 het ek 'n moord aanskou .... die lys gaan tot verveelens toe aan

maar Sy genade en liefde het dit skoon gewas.  En ja, elke dag moet ek kies - smile of by die afgrond af ... ek kies om in Sy genade te smile met Sy krag

my vriendin ('n swart vroutjie) is deur 'n witman verkrag ... sy het die baba behou.  Sy het vir hierdie seun vertel wat gebeur het.  Maar sy het hierdie seun verseker hy is nie skuldig aan enige iets wat sy pa aan haar gedoen het nie.  Die pa ... het verskeie ander wette oortree ... sit in PTA in 'n tronk .... maar die seun het by sy ma groot geword, sonder gevoelens wat weersin in sy pa ... hy't aanvaar .. sy pa is 'n mens wat slegte dinge gedoen het, maar dis sy pa - hy is nie sy pa nie.  Hy het sy ma se onvoorwaardelike liefde ervaar en nooit ge-ervaar of gevoel dat sy hom verwerp/verwyt oor die hoe hy gekom het nie .... hy beklee 'n baie prominete posisie in 'n baie bekende bank .... en hy leef voluit en doen so baie vir so baie mense .... imagine hy was aborted .....

nee ... ek kan nie daarmee saam gaan nie ...

natuurlik is alles nie altyd maanskyn en rose nie ..... daar is dorings ook ... maar die dorings regverdig nie die beindiging van 'n lewe nie ... myne, joune of hare nog minder syne ... dis die dorings wat ons sterker maak ... dis die dorings wat die mooi beter laat uitstaan ...

en besyds ... Sy genade en liefde plus krag kan enige iets oorbrug en dit is beskikbaar vir jou en my!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Aborsie
« Reply #25 on: December 09, 2012, 06:02:05 AM »
vanoggend, met 'n oorloophart vol dankbaarheid, vul vreugde ons lewe. ek kan net kniel en my hande ophou om dankie te se' dat my kinders nie nodig gehad het om die keuse te moet bedink van 'n aborsie nie.
hulle ken mekaar al lank, maar het die afgelope jaar 'n dieper vriendskap opgebou. tog kon my seun nie 'n vaste besluit neem omtrent hulle toekoms nie.

maar ek moet toegee dat ek die laaste maande een oorheersende gebed gehad het "Here, gee my kinders U genade sodat hulle dit weet en tot U kan leef en draai"

Vrydagoggend is ons Bloemfontein toe en is sy baie siek, ons sien haar nie eers nie want sy het te veel pyn en ons groet my seun net vinnig by die mall waar hy kom inloer want hulle werk altwee. Laatmiddag word sy opgeneem met erge pyn en krampe en dr diagnoseer 'n galblaas wat wil groet ... stuur haar xstrale toe om seker te maak van wat binne aangaan, sonar ens, maar die skok! vir hulle twee, gisteroggend twee uur help drs hulle seuntjie met 'n noodkeiser in die lewe in, sy was 37 weke swanger maar het dit nooit vermoed nie. nou ja, teen gistermiddag 4uur moes hulle my maar laat weet.
adéle  :grommit:

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: Aborsie
« Reply #26 on: December 09, 2012, 06:33:10 AM »
sjoe ek dink dit moet erg wees om skielik 'n baba te ontvang waarvan mens nie bewus was nie. eers die skok en dan die vreugde.

ek ken ook 'n tanne wat dit oorgekom het, die oggend nog als reg toe krampe op die buik en dokter toe entoe seg die dokter die kind is al amper daar.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Aborsie
« Reply #27 on: December 09, 2012, 07:03:07 AM »
Hartlik geluk Adéle.  Daar is soveel goed waaraan ek nou dink.  'n Bondeltjie liefde sonder klere!   :icon_biggrin:  Sonder enige voorbereiding, dit kan nogal 'n probleem oplewer. 
Ek sal graag wil weet watter gedagtes deur 'n mens se kop maal. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Dawie

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 14
  • Gender: Male
  • Ek is hier...
Re: Aborsie
« Reply #28 on: December 09, 2012, 11:49:09 AM »
Geluk Ouma!

Die stout seun is hier....

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Aborsie
« Reply #29 on: December 09, 2012, 02:52:46 PM »
dankie julle, ja dis erg, hulle sukkel ook nog om oor die verrassing te klim. dankie AB, dat jy dit noem want hier is mense wat glo sy moes geweet het ... maar nou ja, ek weet van talle gevalle waar 'n ma werklik nie weet nie, selfs net verlede jaar het 'n vriendin se dogter 6 weke voor haar kraam, uitgevind sy is swanger, al die spastiese dikdermprobleme wat daar gekriewel het...

en haar ma wil niks van die baba weet nie, verwag hulle moet hom weggee ... dis tog nie asof hulle nog skoolkinders is nie ... hulle gaan swaarkry ... maar daar is soveel hulp, ons, vriende ... haar ma sal haar [ook] eerste kleinkind, hopelik eendag liefkry...

lief Petra, al waaraan ek kan dink is of sy die borsvoeding gaan regkry want gister het sy gesukkel ... klere gaan daar gou genoeg wees

 :grommit:   

adéle  :grommit: