Author Topic: Stilte - vir eers.  (Read 11784 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #15 on: November 23, 2012, 08:08:05 PM »
Toemaar, ek is seker sy sal gou weer op haar pos wees. Van Maandag af kan ek ook lekker lank in die tuin ronddwaal. Ek kan nie wag nie.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #16 on: November 24, 2012, 05:31:26 AM »
Sy beter nou roer, dit is al 5 weke!!!!!!!!    :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #17 on: November 25, 2012, 12:34:34 PM »
En hier sit ek, 'vyf weke' later en nog onsekerder as toe ons hier weg is. Soos Gawie tereg genoem het, die PH spesialis het haar eie toetse begin. En die nuwe echocardiogram wys daar is nog steeds drukking maar dit is stabiel wat wonderlike nuus vir ons almal is!!! Ons was baie verlig toe die dok se die drukking is 48 (was voorheen 59) toe se hulle vinnig, moenie bly word nie. Dit is deur twee verskillende hospitale se masjiene en tegnikuste geneem. Dit kan verskil en beteken nie veel nie. Gun mens ook maar min   :evil6:

 :crybaby2: Groot hartseer: hulle weet nog steeds nie waarvandaan die drukking kom nie en moet nou met 'n kateter ingaan om direk in die hartkamers te kan meet. Spesialis en haar span se oorplantingsprogram is vol geboek tot eerste week in Jan. As daar opening voor die tyd beskikbaar is, sal sy ons dadelik kontak. Daar is soveel dinge wat blykbaar die drukking kan veroorsaak en dit moet een-een uitgeskakel word tot sekerheid verkry is voordat enige medikasie oorweeg kan word.

Ek wou deur die dak spring toe sy se dat sy op die stadium nie die twee vorige diagnoses van PH kan bevestig totdat sy haar eie toetse (nog drie) voltooi het waarvan die laaste blykbaar die enigste betroubare metode is waarvolgens sy haar oordeel en behandeling fel. Op hierdie stadium is die drukking "idiopathic" en sou sy ook dan PH diagnoseer oor ses weke, is dit een van die moeilike kalante om te behandel weens die onbekende oorsprong en begin hulle met gevorderde behandeling (wat dit ook al beteken).

So maters, ons doet voort en tel maar weer so wag-wag die nuwe jaar in. Dankie vir al die omgee, gebede en dink aan ons. Dit het ons staande gehou toe die kniege wou knak op die onsekere pad.  :love7: :notworthy:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #18 on: November 25, 2012, 02:23:18 PM »
Ek was oorstelp om 'n bydrae te sien met jou naam op, toe verloor ek sein toe gaan soek ek dit toe kry ek dit 'n uur later, maar hier is ek. 

Ek is so bitter jammer dat die onsekerheid nog is waar dit was Raaitjie.  Gelukkig is daar nuwe hoop en ons sal moet vertrou soos nog nooit tevore nie matertjie. 

Baie welkom terug en ek hou styf duime vas dat jy vroër 'n afspraak kan kry.  Dit is nie onmoontlik nie. 

Elke dag het vir my soos 'n week gevoel.   :icon_biggrin:   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #19 on: November 25, 2012, 11:10:47 PM »
Dankie baie baie matertjie vir julle liefde!! Ons begin nou ernstig self grawe en soek na moontlike oorsake. Ek gaan sommer vir jou aanhaal uit die briefie wat ek vir Denneys gestuur het:

My liefste Outoppie het begin om alles 'tegnies' te ontleed. Dok voorgestel ons maak 'n dagboek van wanneer simptome verskyn. Tot nou kon ek myself net nie sover kry om dit te doen nie, (voel dan soos sketevraat) en toe ons nou begin let op hoe dinge gebeur voor en na die aaklige borspyne, benoudheid en duiseligheid, trek Outop 'n dun strepie - vlam die hoop op dat hy dalkies een spoor in die oorsaak gevind het. 

Of dit sin sal maak of nie, maar Outop se vermoede is dat die lug in ons omgewing 'n allergiese reaksie in die longe veroorsaak (?)

Ons pandokkie is langs die hoofweg gelee wat die slagaar-roete vir honderde swaarvragmotors dag en nag is. Reg verby ons voordeur so te se. Ook die parkeerplek van baie waar hulle seker maak die vrag is nog reg. Dus trek hulle weg en gee vet, die ander brul verby want die afdraai na die Noorde is net so vyf huise weg van ons.

Wanneer ons gaan kamp of na die kinders gaan voel ek binne 'n dag of twee te gesond om siek te wees. As ons terug is voel ek binne 'n dag of twee weer te siek om gesond te wees. :dontknow: Elke keer dink ons dit is omdat ek met die kleinkinders gewoel het en myself uitgeput het LOL. As hulle hier kuier spandeer ons weer baie tyd buite met hulle.

Nou gaan ons noukeurige aantekeninge maak. Dit met ons huisdokter bespreek. As dit wel moontlik is dat die drukking weens giftige gasse van die vragmotors is, gaan ons die plaaslike owerhede kontak - die hele dorpie spook al vir jare vir 'n verbygaan roete vir die groot monsters wat deur ons dorpie brul.

Daar is 'n liggie wat skyn in die tonnel van onsekerheid en ons druk verbete al die knoppies om dit aan te hou.

 :icon_scratch: Ek is nou so angstig om dit met mediese personeel te bespreek. Die klontjies het wel hulle eie rol gespeel in die drama rondom die vorige  PH diagnoses  :crybaby2: Die nuwe longscan wat gedoen moet word sal meer intensief wys of daar enige mikroskopiese blikslaers skuil en die ander toets gaan hulle seker maak dat daar nie enige immune probleme amok maak nie.

Hou duime saam ons verder vas asb dat alles positief en behandelbaar sal eindig!!!!




















Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #20 on: November 26, 2012, 07:58:48 AM »
 :hello:

Ek hou duime en tone vir julle vas en mag die afspraak vinnig aanbreek en die nare onsekerheid beëindig word.  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #21 on: November 26, 2012, 08:23:39 AM »
Ek vleg my hare ook!  Waar daar hoop is, veg ons verbete vir 'n oplossing. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #22 on: November 26, 2012, 09:48:12 AM »
Baie sterkte Meraai, ek hoop rerig die lig in die tonnel word 'n groot lig en op die ou-end kry julle 'n antwoord.  Ek Stuur vir jou 'n gebedtjie op!
*The one and only AWESOME-EST


Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #23 on: November 27, 2012, 12:46:39 AM »
Dankie maters vir julle omgee. Ons doet voort. Elke dag wat verby is, hoef ons nooit weer te tel nie  :notworthy:

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #24 on: December 04, 2012, 01:27:50 AM »
As julle hier verbykom, en ek is nie hier nie LOL, ons is oppad 'statd'vir die volgende twee toetse om vas te stel waar die drukking vandaan kom. Sal weer laat agtermiddag tuis wees maar gaan ons tuinwandeling mis  :crybaby2:

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #25 on: December 04, 2012, 07:30:46 AM »
Sterkte en 'n stywe drukkie vir julle.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #26 on: December 04, 2012, 08:13:55 AM »
Dit is seker nou te laat, maar ek sal die heeldag aan jou dink en sit net hier en wag totdat ek die nuus gekry het hoor!  Sterkte en nog 'n drukkie van my af ook. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #27 on: December 04, 2012, 09:06:19 AM »
Dankie liewe maters van my  :love7: Ons is terug by huis. Toetse is gedoen, uitslae word direk na die PH spesialiste by die Prince Charles hospitaal in Brisbane gestuur. Nog steeds in die duistere wagproses tot hulle ons kontak vir die regterhartkamer-kateter prosedure. Hopenlik sal daar dan 'n klompie moontlike oorsake uitgeskakel wees met al die toetse en kan ons nader aan 'n oplossing/behandeling kom indien daar nog steeds drukking teenwoordig is  :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Stilte - vir eers.
« Reply #28 on: December 04, 2012, 11:19:56 AM »
Dankie dat jy laat weet het sustertjie.
Dit begin darem einde se kant toe staan.  Ek hoop en vertrou dat julle gou die uitslae sal kry en die probleem mooi vasvat. 
Liefe jou.
Om te weet is om te verstaan.