Author Topic: Kom ons staan saam  (Read 11100 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Kom ons staan saam
« on: October 16, 2012, 09:15:33 PM »
Julle ouens moet weet as ek iets by "Bekgeveg" plaas dan is ek aan die "fight". 
Nou wil ek graag weet hoekom daar so baie van my matertjies is wat deur moeilike tye gaan en hulle het nie die vrymoedigheid om dit met ons te deel nie.  Asseblief, moet nou nie vir my vertel dat jy dit nie wil deel nie omdat ons almal so baie het om mee te deel. 
Kan ons nie maar hande vat nie?  Kan ons nie maar steun en been kla oor ons probleme nie? Matertjies, kan ons nie maar ons laste met mekaar deel nie? 
Ek en elke ander ou hier weet dat ons net kan luister en spoegies aansmeer.  Maar is spoegies nie maar beter as niks anders nie? Ek weet vir 'n feit dat almal hier vir mekaar lief is en dat ons mekaar ondersteun in moeilike tye.  Al verstaan ons nie werklik waardeur die volgende ou gaan nie, kan ons 'n oor gee, 'n skouer, en soos Raaitjie sê, 'n mou om die snotties aan af te vee en 'n hand om aan vas te hou.
Ek weet dat ek wil weet wat gaan in jou lewe aan.  Ek kan dalk nie iets daaraan doen nie, maar ek kan daar wees vir jou met 'n poging om die pyn ligter te maak.  Matertjies, asseblief, kom deel julle hartseer met ons.  Dit help nie om iewers weg te kruip en dit alleen te probeer dra nie.  Ons is mos 'n groep!  'n Klein groepie wat lief is vir mekaar.  Staak julle stilswye.  Dit maak ons, wat vir julle lief is, net ongelooflik bekommerd. 
Die lewe gaan aan, moenie agterbly nie.  More skyn die son weer.  More is dit weer somer!  Dan kan ons weer kla oor die hitte!   :icon_biggrin:
Ek mis julle!  Julle is so deel van my lewe dit maak seer as julle nie hier is nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Kom ons staan saam
« Reply #1 on: October 17, 2012, 12:35:17 AM »
Liefste PM ek vat solank jou hand en hou altwee my moue vir ons maters se seer, ons deel in die gees en wil help om krukke te wees as jou kniege knak.  :love7:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #2 on: October 17, 2012, 12:49:38 AM »
My moto in die lewe is  - ek kla nie - want die wat luister kan niks doen en die wat iets kan doen, luister nie  :toothy4:

ek neem ook graag hande en help en ondersteun waar ek kan ...  maar net soms verdrink ek in 'n dam van te veel en te min tyd  :angel4:

Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #3 on: October 17, 2012, 12:50:38 AM »
onthou om die image te klik om dit grooter te kan sien - of laai af nou jou pc en view met jou image viewer
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Kom ons staan saam
« Reply #4 on: October 17, 2012, 01:05:43 AM »
Dit is prrragtig Willa!!

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #5 on: October 17, 2012, 02:09:17 AM »
 :angel12:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kom ons staan saam
« Reply #6 on: October 17, 2012, 05:32:51 AM »
Jy het dit baie mooi raakgevat en opgesom Wils.  Pragtig!
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #7 on: October 17, 2012, 09:03:31 AM »
As iemand vir my ander werk het sal dit help... anders moet ek maar die pad loop soos ek hom geteer het.



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Kom ons staan saam
« Reply #8 on: October 17, 2012, 10:00:12 AM »
Naas werk het ek nie, self werkloos  :icon_bigsmurf: maar plekkie in ons hart en huis is daar ALTYD liefste mater!

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #9 on: October 17, 2012, 11:22:15 AM »
Nou kort ek net die vliegkaartjie om daar te kom...  :wave: :angel7:



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #10 on: October 17, 2012, 11:36:32 AM »
(toe edit ek ipv quote ha ha - ek maak gou reg  :icon_biggrin:)


Een van my skoolvriende het gese "Life is a bitch... and then you die."
Na ek gistraand met PM gepraat het het ek weer besef dat sommige van mens se probleme net te persoonlik is om te deel.
Neem dus kennis asb. Ek het diep persoonlike probleme en ek moet ongelukkig my lewe en die draaie wat ek daardeur gemaak het daarvoor verantwoordelik hou. Dus. Die pad waarop ek voortsnel na wie weet wat het ek self met verkeerde besluite geteer, die teer met 'n padroller van depressie gelykgemaak en met trane die strepe daarop getrek.
As jy my wil jammer kry, moenie.
As jy vir my wil bid, maak so.
As jy aan my wil karring oor my probleme gaan jy my net verder seermaak.

Ek lief julle almal. Moet dit asb nie vergeet nie. Van my beste en getrouste vriende lees nou hier. Ek salueer julle en is dankbaar dat julle omgee, maar hier moet ek self deur.

 :icon_bigsmurf:
« Last Edit: October 30, 2012, 03:38:59 PM by Ah Willa »
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kom ons staan saam
« Reply #11 on: October 17, 2012, 08:25:20 PM »
My matertjie, jy laat my woordeloos.  Ek sal vir jou hande hou dat jou probleme opgelos word.
Ek sal nie aan jou torring nie.  Weet net dat ek en Hannes daar is as jy 'n handjie nodig het om jou op te hef.  Weet dat ons julle lief het en omgee.  Dit is ook maar al wat 'n mens kan doen.  Sterkte en voorspoed.  Julle is altyd in ons gedagtes. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #12 on: October 18, 2012, 08:40:29 AM »
Dankie my skat. Ek het geweet jy sal verstaan.
Ek heg geweldig baie waarde aan julle vriendskap. Lief julle.



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: Kom ons staan saam
« Reply #13 on: October 18, 2012, 01:25:19 PM »
PM sê mos altyd: om te weet, is om te verstaan. Naas, ek weet nie, ek verstaan nie, maar ek vertrou jou om die beste te weet hoe om jou eie pad te stap. Ekke sit doodstil langs jou ingeval jy my nodig kry.  Steek net jou hand uit en jy sal my voel. 

Ek verkies ook om my einas nie in die openbaar te deel nie. My hartsmensies weet en verstaan. Dankie vir elke oggend se stomklets chillpilletjie. Dit maak my dag sommer sonskyn lekker.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Kom ons staan saam
« Reply #14 on: October 18, 2012, 02:22:53 PM »
ek deel mos nou vreugde in hierdie besondere naweek vol mylpale wat voorle' maar wil ook nie dat ander wat hartseer en kommernisse het, dan weer wegbly nie, so dit is ook soms gedagtes wat tot onsekerheid lei.  :dontknow: 

Naas, Trappies, Willa, Elsabe, wie nog?? ons gaan, as die Here Wil, maandag oor 'n week inni Kaap wees, ons kuier by Franskraal en hoop om daardie maandag te gaan rondstap daar rondom julle wereld. gaan ons iewers saam kan kuier?   :coffee2:   dalk daardie laatmiddag, vroegaand? as julle wil, sal ek kontak wanneer ons daar onder is, ons behoort teen donderdag daar te wees.

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #15 on: October 18, 2012, 02:26:15 PM »
Dankie Gawie. Ek verlang baie dae nogal sterk daar na julle wereld toe. Ek voel jou en PM en al die ander vriende se hande onder my en glo my, dis party dae al wat my regop hou.
Hoe lank bly julle innie Kaap? Ek sal graag 'n drukkie wil gee erens langs die pad. Franskraal ne. My niggies bly daar en ek soek rede om my ma 'n slag na haar kleinkinders te vat. Miskien maak ek dit sommer een ry.



 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kom ons staan saam
« Reply #16 on: October 18, 2012, 02:40:10 PM »
Jitte sustertjie,  dit is ander se vreugdes wat 'n mens staande hou in moeilike tye.  Ek kry my soms tog self so jammer, jy kan 'n kruitjie-roer-my-nie-toebba in die gat in skiet met 'n kettie en ek kry dit eers drie dae later!   :icon_biggrin:

Om 'n ander se moeilikheite te hoor, laat jou weer jou eie kruisie opneem en verder gaan met 'n "smile". 

Ons is almal baie opgewonde vir jou en gun jou die liefde en vrede, samesyn en geluk.  Dankie dat  jy dit met ons gedeel het.  Nou is ek eers weer dikbek omdat ek so ver van die Kaap af is!  :crybaby2:


Om te weet is om te verstaan.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Kom ons staan saam
« Reply #17 on: October 20, 2012, 11:09:00 AM »
haai Naas, dit sal so lekker wees, die program is nie myne nie so weet ek nie nie wanneer ons daar aankom of wanneer ons ry nie, maar dit klink of dit van vlg vrydag tot ten minste die dinsdag/woensdag daarna gaan wees. ek sal kontak maak as ons daar os, ek hoop ook om darem ons ander vriende ook te kan sien.

 :grommit:   
adéle  :grommit:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #18 on: October 30, 2012, 03:40:02 PM »
Ai Naas - ons almal rooi die bootjie - foute gemaak, pad uitgerol en trane het slote gerol ...
maar dit beteken nie omdat die begin verkeerd uitgerol is, dat die einde nie verby awesome kan wees nie ...

dis soos koekbak ... met het gesien met Theo se verjaarsdag cup-cakes - was alles behalwe wat ons beplan het ...
verkeerd begin rol ... toe sweat ons hond uit bos uit - op ou ende was dit steeds pragtig (heel anders as beplan) en almal het dit geniet ...

ek kyk nie terug op my foute nie - dit was my skoolgeld ...
ek wonder nie oor die pad waarop ek draf na waar nie ... dis more se dinge
ek voel net in nou ... en neem elke oomblik soos hy kom en laat toe dat dit vorm neem vir more ...

soms huil ek
soms lag ek

baie keer kruip ek weg
baie keer loop ek weg

ons almal doen so ... elkeen op sy eie manier

en karing gaan ek nou nie karing nie ... ek wil ook soms net uitlos wees ...
maar as jy ooit net 'n koffie wil drink ... of net somer net wees ...

dan is ek en Andre hier vir jou ...

 :coffee2:

(sien hier onder wou ek net die boodksap quote en toe bevind ek my in edit - blond undercover weer vandag sien ek

(toe edit ek ipv quote ha ha - ek maak gou reg  :icon_biggrin:)


Een van my skoolvriende het gese "Life is a bitch... and then you die."
Na ek gistraand met PM gepraat het het ek weer besef dat sommige van mens se probleme net te persoonlik is om te deel.
Neem dus kennis asb. Ek het diep persoonlike probleme en ek moet ongelukkig my lewe en die draaie wat ek daardeur gemaak het daarvoor verantwoordelik hou. Dus. Die pad waarop ek voortsnel na wie weet wat het ek self met verkeerde besluite geteer, die teer met 'n padroller van depressie gelykgemaak en met trane die strepe daarop getrek.
As jy my wil jammer kry, moenie.
As jy vir my wil bid, maak so.
As jy aan my wil karring oor my probleme gaan jy my net verder seermaak.

Ek lief julle almal. Moet dit asb nie vergeet nie. Van my beste en getrouste vriende lees nou hier. Ek salueer julle en is dankbaar dat julle omgee, maar hier moet ek self deur.

 :icon_bigsmurf:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #19 on: October 31, 2012, 08:36:23 AM »
Jammer PM. Ek sien jjulle het al Maandag gebel. Die laaste twee dae is gelukkig verby.
Ouma Naas is nog steeds in die hospitaal. Haar een long werk glad nie meer nie. Elke asemteug is 'n maraton.
Die dokter probeer alles in sy vermoe om haar ander long te red. Sy sal vandag weer teater toe vir 'n longbiopsie en kamera. Tans is daar pype in haar long om water te verwyder.
Ek is jammer om te rapporteer dat ek geen verbetering ervaar op hierdie staduim nie. My ma is baie kortasem en moeg. By tye lyk dit of sy verbetering toon, maar dit is gewoonlik van korte duur.
PM, Ek sal julle vanaand of more aand bel soos die tyd dit toelaat.
Intussen hardloop ek tussen skool en hospitaal en het ek selfs gistraand vir Adele gemis. Gelukkig kon ek bietjie by Trappies hulle ontspan en 'n lekker ete geniet.
Dank vader vir vriende.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kom ons staan saam
« Reply #20 on: October 31, 2012, 10:07:00 AM »
Alles reg Naas.  Hannes is uitstedig en sal eers weer vanaand tuis wees en more ry ons Grootvlei toe. 
Die week daarna Hendriena toe.

Ek is regtig jammer dat dit nie beter gaan met Ouma Naas nie.  Ons sal weer vanaand probeer skakel.  Hou kop matertjie.  Ons dink aan jou.  Aangesien drukkies nou uit is vir haar moet jy maar 'n stywe klapsoen op die dierbare voorkop plant van ons af.  Ons lief julle.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #21 on: November 02, 2012, 08:29:53 AM »
Aan al my maatjies wat omgee.
Ons het gister die nuus gekry dat Ouma Naas se een long reeds weggevreet is deur kanker en die ander long is vol emfiseem. Die vurk in die lugpyp is besig om toe te groei a.g.v. die kanker en bestraling is nie meer 'n opsie nie.
Ouma is dus nou permanent op suurstof. Sy kan nie meer vyf minute daarsonder nie dan raan sy benoud.
In die Dr. se woorde. "Ons moet nou toesien dat ouma met dignaty en so min moontlik pyn haar lewe afsluit.
Dit is vir ons gesin en my broer baie moeilik om te verwerk en die volgende paar maande sal sekerlik nie maklik wees nie. As ek dus by tye stilraak hoop ek julle verstaan.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Kom ons staan saam
« Reply #22 on: November 02, 2012, 09:15:40 AM »
Naas, mag julle en ook sy baie genade ervaar in die volgende paar maande.

Ek wens daar was woorde wat kon help, troos, koester, maar daar is nie.

My hart gaan uit na julle.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Kom ons staan saam
« Reply #23 on: November 02, 2012, 11:40:52 AM »
Ons is geskok en stomgeslaan.  Ouma Naas het 'n groot plek in ek en Hannes en ons kinders se harte. 
Naas, sterkte vir julle my boeta. 
Hier is 'n paar hande om te gryp as jy lus is om te praat. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Kom ons staan saam
« Reply #24 on: November 05, 2012, 02:10:07 AM »
(((((((((Naas en familie :love7:)))))))))))

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Kom ons staan saam
« Reply #25 on: November 05, 2012, 08:19:43 AM »
drukkies, duisende daarvan aan julle, Naas, gaan skep elke keer ene wanneer julle dit nodig het. en dit maak gladnie saak dat jy ons kuier gemis het nie, ons gaan weer eendag kuier en ouma gaan dalk nie meer lank by julle wees nie...en haar swaarkry is erger om te aanskou as enige iets anders.
ek kan nie regtig sterkte toewens nie, want dit klink so eenvoudig, maar op my kniee smeek ek ons Vader ook om julle genoeg krag en rustigheid te gee om haar net te ondersteun en lief te he' en ook om haar pyn weg te neem.
  xx

 :grommit: 
adéle  :grommit:

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Kom ons staan saam
« Reply #26 on: November 05, 2012, 08:37:51 AM »
Ek voel elkeen se drukkie en waardeer elkeen opreg.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #27 on: November 06, 2012, 04:07:43 AM »
Naas my gevoel is so met julle - my beste vriendin is ook besig om te sterf aan longkanker - sy is 45 - nooit gerook nie - so nee mense rook is nie altyd die oorsaak van long kanker nie ...

my moeder is in 2001 oorlede aan longkanker -

Dis 'n eina-pad om jou geliefde so te sien Naas ... asb as ek kan help - laat weet.  As julle moet winkel toe of iets en nodig het dat iemand by OumaNaas sit - ek sal met liefde kom ... ek het ook verpleeg so ek kan regtig kom help - julle sal nodig he om tydjies af te neem.

Ek dink so baie aan julle  - ek dink ek het ook vir Adele gemis - hier was 'n paar mis calls die week - - nie seker of een Trappies was nie -Theo verbeter nou sommer baie - maar soos wat hy "oopmaak" wil hy nie meer op sy eie wees soos voorheen nie - so meer demanding op tyd ...

Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Kom ons staan saam
« Reply #28 on: November 06, 2012, 06:06:04 PM »
ja daardie seer kankerpaadjie het ons ook al gestap maar selfs daarna kan ek nie raadgee nie. maar wat Willa gesê het oor wees eerlik saam hartseer is baie waar. eers toe ek ook gehuil het, kon my man oopmaak en kon ons oor vrese en die toekoms gesels.   :crybaby2:   

ons het gemis, Willa, maar ek verstaan. eendag ...    :coffee2: 

 :grommit:   
adéle  :grommit:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Kom ons staan saam
« Reply #29 on: November 11, 2012, 05:52:21 PM »
Eendag Adele - eendag!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w