Author Topic: My Ouma Naas  (Read 13488 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
My Ouma Naas
« on: August 23, 2012, 02:41:37 PM »
proe ek karringmelkbeskuit
maalvleisbolletjies
die geur van gemmerkoekies
of
dadelbroodjies
dan
slaat die verlange my onderstebo
na
my
eie
Ouma Naas
dan mis ek ook vir Hertzog
ek sê vir jou
sy bak vir hom stokflou
Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #1 on: August 23, 2012, 04:48:06 PM »
Ai, voer jy my nou terug tot doer in Blouberg tot op die 12e verdieping.
Ek kon darem nou die dag saam met Ouma Naas 'n teetjie drink en 'n pannekoek eet.
Ek sal nie vergeet hoe lekker ons gekuier het op daardie balkon nie, Ouma Naas.
Mis die dae.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #2 on: August 24, 2012, 08:43:54 AM »
Dit was regtig 'n paar vreugdevolle dae. 
Magret het ook geskakel en gevra of sy nie weer kan terugkom nie. 
Ek sal haar seker Maandag sien.  Ons het nou iemand in die kamer, sy kan seker so twee dae 'n week inkom. 
Ek het haar regtig gemis. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: My Ouma Naas
« Reply #3 on: August 24, 2012, 08:54:38 AM »
Ouma Naas is baie siek. Het haar by die dokter gehad. Blykbaar is haar longe, die wat nog oor is onder geweldige stress. Sy kan nie meer haar arms oplig nie dan is sy dood moeg. Volgens dokter kan sy nog net inasem maar die uitasem kos baie inspanning.
Die fisio het haar gister gesien maar sy se dat ma nie meer genoeg suurstof inkry om te oefen nie. Sy het vir haar eenvoudige oefeninge gegee om te doen. Julle sal nie glo hoe eenvoudig nie. Sy moet byvoorbeeld haar skouers twee keer heen en weer draai maar sy mag geen oefening doen as iemand nie by haar is nie omdat sy dalk kan flou word van die inspanning.
Dit is nie lekker om my op-en-wakker ma so te sien nie.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #4 on: August 24, 2012, 09:50:04 AM »
Dit is baie slegte nuus.   :crybaby2:
Naas, gee vir haar 'n liefie en 'n drukkie van my en Hannes af en baie sterkte vir julle. 
Ek weet julle sal haar baie mooi oppas en ek weet ook hoe moeilik dit is.
Hier is vir jou ook 'n stywe drukkie my matertjie. 
Wat van 'n suurstofbottel?  Hoe kan ons help?
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: My Ouma Naas
« Reply #5 on: August 24, 2012, 10:06:06 AM »
Suurstof en... en... en... Ons doen wat ons kan. Ek sien my broer Sondag, dan sal ons moet besluit hoe verder. Ma se medies dra nie meer alles nie.
Dankie PM. Ek weet jy en Hannes gee regtig diep om.
Dis maar 'n paadjie wat ons swaar gaan stap. My ma was nog altyd, van kleintyd af, al wat ek en my broer gehad het. Om haar so te sien is nie lekker nie.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #6 on: August 24, 2012, 11:07:37 AM »
Somtyds staan 'n mens blind voor so 'n situasie.  Jy doen wat jy kan, maar die magteloosheid om iets aan die saak te verander is sekerlik die moeilikste om te hanteer en jy is reg, dit is 'n baie swaar pad.
My mammie het haar laaste jaar in die hospitaal deurgebring, op suurstof.  Sy is in '86 oorlede.  Ek glo vas dat daar vandag klein draagbare botteltjies beskikbaar is en dat sy nie aan 'n bed vasgekluister sal wees nie.
Naas, ons dink aan julle.  Laat weet asseblief wat die oplossing is, ons sal help waar ons kan. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: My Ouma Naas
« Reply #7 on: August 25, 2012, 04:40:27 AM »
Ons dink aan julle mater. Drukkie vir ouma Naas. Haar nog net op fotos gesien en sy het sommer diep in my hart gekruip net daar  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #8 on: August 25, 2012, 06:20:49 AM »
Baie skerp, Ouma Naas.  Sy onthou elke gedig en sêding van haar kinderjare nog.  Dit is net pret om saam met haar te kuier. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #9 on: August 26, 2012, 11:13:48 AM »
Ek is sooo bly ek kon 'n paar weke gelede nog met haar kuier oor tee.
Sy was toe baie moeg.
Naas, sterkte vir julle.
Drukkie van my af vir Ouma Naas.

elle

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: My Ouma Naas
« Reply #10 on: August 26, 2012, 12:14:06 PM »
Dankie almal. Ek dra so oor aan haar. drukkies en seenwense...




 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: My Ouma Naas
« Reply #11 on: August 26, 2012, 09:41:05 PM »
    'n drukkie sag
  en 'n streelveertjie om haar skouers warm te hou,
mag julle net genade in oorvloed ontvang om haar by te staan.

 :grommit: 
adéle  :grommit:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #12 on: August 27, 2012, 06:01:07 AM »
Ek glo Ouma Naas het nog 'n oorstootdrie in beseringstyd in die mou.  :notworthy:
Om te weet is om te verstaan.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: My Ouma Naas
« Reply #13 on: November 02, 2012, 11:56:07 AM »
Ek kan nie onthou nie...

My opskrif lieg sommer net.  Ek kan onthou van talle kere dat 'n vuishou die wind uit my menswees geslaan het.  So was dit dan ook vanaand toe Naas met Hannes gepraat het en hom meegedeel het dat Ouma Naas longkanker het en dat sy nie veel langer met ons sal wees nie.  So wreed!   Sommer net so!
Sonder om te dink aan wat dit aan my sal doen en hoe ek daaroor sal voel.  Die naakte waarheid, afgelewer deur 'n posbode!
Soos 'n telegram!
Verskoon tog, dit is nie gemik op iemand nie, dit is net die naakte waarheid wat sy pad na my hart gevind het.  Ek weet ook dat ek al die afgelope tyd vir myself gelieg het.  Ek wou net nie die waarheid in die oë staar nie.  Ek het geweet, maar ek wou dit nie glo nie.  Ek het allerhande verskonings uitgedink om dit "onwerklik" te maak, maar dit is werklik! Daardie dierbare wonderlike mens wat my hart gesteel het, die eerste dag toe ek haar ontmoet het, gaan my nou verlaat! Ek is sprakeloos, maar tog loop my hart oor en my gedagtes werk oortyd. 
Hoekom het sy in my lewe gekom?  Sommer net so om sommer net so weer daaruit geruk te word?
Sou dit nie maar beter gewees het as ek haar nooit ontmoet het nie?  Ja natuurlik sou dit my al hierdie hartseer gespaar het, maar my lewe sou nooit so ryk gewees het nie. 
Ouma Naas, jy het my lewe verryk!  Jy het my soveel ure van plesier en "gate uit geniet" gegee!  Dit was 'n wonderlike voorreg om deel van jou lewe te wees. My liewe oumatjie wat altyd uit haar pad gegaan het om ander te plesier! Soveel gedoen en soveel beteken vir ander! 
Ouma, ek is verpletter, net nog 'n vuishou in my wind, maar weet dat ek en Hannes dankbaar is vir die geleentheid om deel te kon wees van jou lewe.  Al was dit net vir 'n bitter kort rukkiel  EN Ouma, dit is 'n groot voorreg om dit vir jou te kan sê voordat jy huis toe gaan. 
My hart is aan skerwe maar in elke diamandjie wat deur my trane blink, lê 'n wonderlike herinnering aan die saamwees met jou. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: My Ouma Naas
« Reply #14 on: November 05, 2012, 01:39:45 AM »
Ek is bly ek het gesit toe ek begin lees  :crybaby2: Naas sal jy asb vir ouma Naas 'n sagte drukkie gee. Ek wens dat ek dit self kon doen. PM drukkie ook vir jou matertjie en almal wat hierdie dierbare mensie lief het  :love7: