Author Topic: Gaan bietjie wegloop vir paar dae  (Read 22299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #30 on: September 14, 2012, 06:59:28 AM »
Daar is soveel medikasie op die oomblik en prosedures. Blessings wat vyf jaar gelede nie daar was nie.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #31 on: September 18, 2012, 06:22:23 AM »
Dit is baie waar.  'n Rukkie gelede het iemand gesê as ons nog tien jaar kan lewe sal die mediese wêreld soveel vordering gemaak het dat ons nie sal dooi nie. Hy het nie baie mooi gedink nie, maar ek verstaan wat hy probeer oordra. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #32 on: September 21, 2012, 02:43:51 AM »
Nooit voorheen besef hoe Kosbare Gawe elke gemaklike asemteug is nie PM. Ek klou aan hierdie woorde in een van jou kommentare hier: Waar daar lewe is is daar hoop en ek hoop daar is lewe.   :notworthy: Mag Hoop ons nooit beskaam nie. Vandag 'iets' gemaak vir almal betrokke by PH. Deel dit ook hier vir die ouens wat soms moedeloos voel as die lewe hulle kniege laat knak.



My hart gaan uit vir hierdie pragtige mensie.
http://latino.foxnews.com/latino/lifestyle/2012/09/19/former-miss-puerto-rico-is-terminally-ill/
« Last Edit: September 21, 2012, 02:56:38 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #33 on: September 21, 2012, 04:08:36 AM »
Ek wonder dikwels hoekom daar soveel swaarkry is.  Dit is mos nie regverdig nie?  My se moeksie het altyd gesê dat niemand ons belowe het dat die wêreld reg en regverdig is nie, dit is hoekom ons hard moet werk. 

Dit is pragtig Raaitjie.  Die wit skrif op die swart agtergrond het sy eie boodskap. 

Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #34 on: September 21, 2012, 04:20:39 AM »
Die lewe is hard my maat, sing die man met die mooiste stem en ons kan byvoeg regverdig is dit gewis ook nie ne!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #35 on: September 21, 2012, 04:37:12 AM »
Ja wat, ons sal maar moet vat wat ons kant toe kom, daar is nie 'n ander keuse nie.

Saterdag wil ons 'n bietjie Dulstroom toe gaan vir 'n week.  Ons oudste verjaar en hy het besluit om dit daar te vier.  Hier soek die manne nou na hulle "fly fishing" gereedskap vir 'n vale. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #36 on: September 21, 2012, 04:44:11 AM »
Oe gaan geniet mater. Jy het nodig om so bietjie te ontspan. Vat 'n breek. Gaan sit net iewers. Dink julle is al behoorlik moeggeswoeg  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #37 on: September 21, 2012, 05:05:52 AM »
Dit is moeilik om my nou hier weg te kry.  Tog weet ek dit is baie nodig. 
Laat ek eers bietjie spog.  Vir my 50ste verjaarsdag, dit is natuurlik nou dekades gelede  :icon_biggrin: het ons ook daar gaan "forel".  Ek hou nog steeds die rekord vir die grootste en die kleinste vangs. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #38 on: September 21, 2012, 05:07:11 AM »
Atta patta jy nie klikbekkiebewys ergens nie? Lig my hoed. Knak die knieg. Verskoon die geratel  :notworthy:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #39 on: September 21, 2012, 05:13:01 AM »
Daar lag ek vir Hannes wakker.  Dit is "hoogtyd" hy kan koffie maak.   :icon_biggrin:

Daai tyd toe my rekenaar en my boeke gesteel is het ek sleg verloor.  Ek loop nog soms en soek na goed wat ek geweet het ek het, gehad het.  Ek sal maar foto's moet wys na hierdie kuiertjie.  Hoop ek kan nog 'n lyntjie swaai. 
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #40 on: September 21, 2012, 05:17:41 AM »
Heheheh, amper offer ek jou van my blou smarties - dit mos bekende stywelyn-newe-effek  :icon_biggrin: maar Hannes gaan jou skeef aan kyk!


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #41 on: September 21, 2012, 05:31:36 AM »
 :sign10: Ons sal beslis nie by die visvang uitkom nie.  Of is dit al wat ons sal doen?   :angel4:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #42 on: October 13, 2012, 12:04:48 AM »
Net gou kom 'n lyntjie los: ons gaan weer bietjie kamp vir twee dae saam SA vrinne net oorkant die bult. Sal Sondagaand weer tuis wees.  :love7: :notworthy:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #43 on: October 13, 2012, 04:30:42 AM »
Geniet dit en kom veilig terug sustertjie.   :hello:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Gaan bietjie wegloop vir paar dae
« Reply #44 on: June 13, 2018, 06:07:22 AM »
En ek kom alweer bieg, ons gaan wegloop vir so twee weke. Eerste week is bespreek langs die kus in 'n karavaanpark en daarna toer ons twee oues van dae agter die neuse aan. So as ek stil is, ek het nie verdwyn nie hoor - ek kamp van Vrydag af  :hello2: :notworthy: