Voorstelle en klagtes > Waar is jy?

Gaan bietjie wegloop vir paar dae

(1/10) > >>

Meraai vannie Baai:
Net laat weet Outoppie ontvoer my vir so paar dae. (Sy woorde) ons sal weer so in die middel van volgende week tuis wees. Gaan net weer bietjie die siele vul met dankbaarheid vir alles om ons. Eenword met die natuur  :love7: net so uur se ry van die huis af tussen die berge.

PM:
Geniet dit matertjie.  Slurp elke oomblik op.  Kom veilig tuis met daardie klikkies hoor.   :wave:

Meraai vannie Baai:
Klikkies vasgemaak en nou kom ek alweer blosend groet. Ons vertrek agtermiddag na die Goue Kus vir een van die laaste drie toetse onder narkose more oggend. Tikkerslagter gaan tot teen die hart gaan om te probeer vasstel wat die ander drie spesialiste as 'gaatjie' tussen die hartkamers sien. As hy niks kan sien nie gaan die rottegif vervang word met nuwe soort bloedverdunner wat baie meer effektief is teen klontjies.  :hello2: Ongelukkig mag dit nie gebruik word as daar enige openinge in die hart is nie. So ons hou styf styf duimvas die toets is positief!!!

PM:
Ons hou jou hand en staan reg agter jou matertjie.  Moenie bang wees nie, glo net dat alles goed sal afloop en die resultate positief sal wees.  Ek sit net hier en wag om die uitslag te hoor.  Sterkte liefste matertjie. 

Meraai vannie Baai:
Dankie baie baie  :love7: :notworthy: :hello:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version