Author Topic: en hoekom?  (Read 9363 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
en hoekom?
« on: June 23, 2012, 06:24:44 PM »
en hoekom kyk julle wat nou so lustig hier op die forum baljaar.........hoekom kyk julle nie voetbal nie? is daar dan nie nou 'n toets iewers aan die gebeur nie? ek dink die bokke, springbokke nie boerbokke nie.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: en hoekom?
« Reply #1 on: June 23, 2012, 06:29:53 PM »
as ek sport op TV kyk, kan jy my soen!

Ek sterf eerder as om te sit en sport kyk.

Ek het nogal lekker saam die seuns rugby gespeel op skool en hulle geduik dat hulle so huil ... maar kyk  NEE DANKIE

Pluimbal kon ek ook nie saam die girls speel nie - was te stadig .. en so amper my duim verloor ---- maar ja ...


As ek voor die kassie is - dan moet dit iets wees wat my laat probeer uitwerk wat en waar en hoe nog voordat hulle mens inlig .. soos SiFi of CSI NCIS Boston Legal ... anders - is ek liewers besig met Google, Theo of my honne kinders  :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: en hoekom?
« Reply #2 on: June 23, 2012, 06:37:41 PM »
stem saam ek wil ook nie sport kyk nie wil dit liewer doen. maak nie sin om te seg ek hou van sport maar intussen is jy leunstoel sport mens nie, dan moet jy liewer seg ek hou van sport(kyk) en nie doen nie.

sedert die TV die huis aan die brnad gesteek het, het ek 2 keer TV gekyk...by ander mense, daar aangekom en stukkie van die program gekyk wat hulle wou klaar kyk.

moet seg sedert die TV nou net as is het ek nog nie eers die TV gemis nie.

het my kamera meer gemis as TV

so van kamera gepraat sal moet saamneem netnou na pelle toe. gaan rooiwyn drink en snacks eet en iets braai en nog baie rooiwyn drink. Vrou het gaan rugby kyk by iemand en toe vat ek 'n lekker stuk ryp sirlion steak en sny al die vet en senings af en maak paar sosaties. steak, stukkie plat ham, steak, stuk ui, steak, plat ham, steak ens ens ingeryg en jimmys sous oor gegooi en bietjie 1965 port ook.

sal maar proe of dit werk of nie.


Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: en hoekom?
« Reply #3 on: June 24, 2012, 07:14:22 AM »
Sal sport kyk, maar ook net sommige sportsoorte:
Rugby, as die Bokke voorloop
Rugby, as die Stormers voorloop
Rugby, as die Bokkies speel soos hulle Vrydag-aand gespeel het.
en Rugby as Stormers en VlouVulle speel en Stormers gee hulle op hul hel.
Dan sal ek nog na Fietsry kyk as my skoondogter se sussie en haar boyfriend ry.  Dis nou Maroesjka Matthee en Theuns van der Bank.  Maroesjka doen baie baie goed. Het 6 goues in die laaste SA's in Pietermaritzburg gekry. Sy het ongelukkig met 'n oefensessie geval en haar pelvis gekraak. 
Gimnastiek as die Oosblok lande deelneem.

Ek kyk nie TV.  Ek besit een, maar dit is bo in 'n kas weggepak.
Ek besit ook nie 'n radio - bloot omdat ek genoeg gekry het van radio by die kantoor en my tyd by die huis in stilte wou deurbring.  Die dag was so vinnig en met 'n radio wat heeldag bler, was ek taamlik opgetrek in bondeltjies.
As ek na musiek wil luister, gooi ek 'n CD in die rekenaar, maar die klank is maar treurig.
YouTube bied ook ander vermaak.   Soos toe die kinders gistermiddag kuier, kyk ons Swan Lake op YouTube.  Nou nie die ultimate best nie, maar ons het die ballet-uitvoering deur die meesters van die Bolshoi balletdansers gesien.  Full Screen.  En my rekenaar het 'n groot screen.

Hey,  en as daar groot rugby is en die hele familie is bymekaar vir 'n braaitjie en die rooi voggies vloei, ook anner voggies......  dan is dit lekker.


elle

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: en hoekom?
« Reply #4 on: June 24, 2012, 08:47:44 AM »
Ons record programme wat ons graag na wil kyk - en kyk dit wanneer ons aand ete eet - 30 min na 'n uur ... dis genoeg kassie vir my ...
Radio luister ek so tussen deur van tyd tot tyd - gewoontlik net as ek bestuur ...

ek kies ook stil oombliks waar ek moeder natuur se simfonie kan hoor.

Die laaste drie jaar is ons huis egter heeltyd gevul met Baby Einstein, Winnie the Pooh, Noddy, Bob The Builder, Handy Many, Land before time, Baby TV ha ha ha
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline bloubefoeterd

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 94
  • My bloed is blou. Ligblou
Re: en hoekom?
« Reply #5 on: June 26, 2012, 02:45:08 PM »
Mal oor TV en Maller oor rugby. Ek hoop nie julle verban my van die forum af nie maar in my huis daar 4 Tv's!

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: en hoekom?
« Reply #6 on: June 26, 2012, 04:32:01 PM »
ha ha jou oe is sekerlik vierkantig
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: en hoekom?
« Reply #7 on: June 28, 2012, 06:21:49 AM »
Nee nee Blouetjie.  Ons sal jou nie verban nie.  Ons het ook vier TV's maar ek het nie genoeg tyd om TV te kyk nie.  So nou en dan kyk ek "Crime" as ek in die bed gaan klim, maar meestal raak ek halfpad daaronder aan die slaap.   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: en hoekom?
« Reply #8 on: June 28, 2012, 08:15:22 AM »
Ek "kyk" ook baie TV, alhoewel ek nie juis weet wat daar aangaan nie.  Ek hou net van die "lawaai" om my as ek sit en brei of lees.  Ek kyk graag Pasella. Dan sal ek opkyk en my oë op die TV vestig terwyl ek brei.  :icon_biggrin:

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: en hoekom?
« Reply #9 on: June 28, 2012, 01:03:11 PM »
dis nogal  snaaks hoe ons almal verskil

ek wil juis vandag van my trollie afklim - want hier is 'n in en uit van kliente - Elmarie se seuntjie het saam gekom en hy kyk TV en THeo is lewendig ... ons het 6 honnekinders en baby sit 4 - een so 5 maande en die ander drietjies 4 weke out - bottelfeeders - darem gaan hulle so 3 uur na hulle eie foster huis toe ....

dit voel ek kan die TV inmekaar slaan en vir almal net se SHUT-UP I need to think ha ha ha

waar ander kan weer nie dink sonder die geluide om hulle nie ...

My beste vriendin het altyd geleer op die maat van Heavy Metal - en dan het sy met 90~% of meer uit die eksamen gestap ...
ek weer kan net leer in absolute stilte ...

ek is bly ons is so anders - nou het ons baie om met mekaar te deel  :hello2:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: en hoekom?
« Reply #10 on: June 29, 2012, 06:06:00 AM »
Wat die stilte aanbetref sal ons twee goed met mekaar oor die weg kom.  Ek hou van afsolute stilte.  Die voëltjies kan maar raas, die paddas kwaak en die krieke kriek, daar buite in die tuin, dit is mooi, maar ek en 'n lawaai, ons hoort nie in dieselfde huis nie. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: en hoekom?
« Reply #11 on: June 29, 2012, 08:54:29 AM »
Vandag is die stilte vir my ook hemels. Bedags lewe Cieran in oorgawe in my huis- as hy Wielie Walie sing, doen hy dit met oorgawe, as hy met sy "gun" skiet, pew pew hy in top volume, as hy sy fietse ry, brmmmm hy uit volle bors, as hy lag, doen hy dit uit sy maag en as hy my roep, doen hy dit met alles in hom. 4 uur as sy ma hom kom haal, is ek vodde. Dus vandag sing ek sonder klank - Silence is golden, golden...

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: en hoekom?
« Reply #12 on: June 29, 2012, 11:10:30 AM »
Haai oe bloemmie, en voor die naweek om is verlang jy jou hart uit na die lawaaimakertjie.  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Gawelina

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 360
  • Gender: Female
    • Gawelina
Re: en hoekom?
« Reply #13 on: June 29, 2012, 11:58:34 AM »
Dis waar. Ek mis hom hier styf onder my blad as ek werk. Hy kom sit kort kort by my vir bietjie aandag voor hy verder dwarrel.

Offline AB

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1930
Re: en hoekom?
« Reply #14 on: June 29, 2012, 02:00:26 PM »
ek laaik ook stilte, maar natuurlike geluide soos voëls en diere ens is nie geluide wat stilte verbreek nie.

ek het al baie keer in die kombuis gesit en lees of werk of niksdoen en dis stil om my.........tot die yskas afskakel, dan besef ek die ding het my eintlik gehinder al het ek dit nie besef nie.

waneer ek in die stoor met ysters werk is dit goed dat ek raas maar dit iritee rmy vreeslik waneer ek in 'n werkswinkel is en iemand anders raas met ysters soos om met hamer te kap. slef kap hinder nie.

toe ek jonger was ( lw nie jonk nie want ek is steeds jonk)  wou ek ook altyd musiek in my ore gehad het....deesdae soek ek stilte, seker oorlat ek half doof is.