Author Topic: Eggoleeg....  (Read 4383 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Eggoleeg....
« on: May 27, 2012, 09:12:57 AM »
Teen 16:30 toe die afleweringstrok se agterligte vir my koebaai knik, was ek vodde.  Niks het oorgebly van die groot kantoor se meubels en voorraad, Reps wat in- en uitskarrel en die normale gang van ‘n groot maatskappy se tak in die Kaap.
Wimpie vra of hy my êrens kan gaan aflaai, maar ek wou nog ‘n halfuurtjie bly,  om afskeid te neem.
Dan gaan hy maar ry, seg die finansiële bestuurder wat opgekommandeer (-deur?) is om te kom help met die pak van die kantoor se groot trek na die nuwe stoor by Airport Industria hier plaaslik en die store in Johannesburg.   Ek kry ‘n groot ‘hug’ en ‘n koebaai-soen op my kop.  Dit laat my keel toetrek om te weet ek gaan miskien nooit weer met my kollega’s en vriende praat nie.  
En vriende het hulle geword.  Daagliks ge-struggle om die kantoor-bedrywighede te laat vlot, ge-gê oor die foon, lief en leed gedeel, maar meestal hard gewerk om die Dollars te laat inrol.  
Ek laat die verlatenheid, die hartseer oor my spoel en gee myself oor aan die trane.  Ek snik.  Dit eggo deur die groot lëe gebou.  Daar is geen hout, karton, papier, menselywe wat die klank absorbeer en demp nie.  Dit sal my bybly.
Vrydag-aand kan ek nie my oë toemaak nie.  Ek lê en wag vir slaap, maar die oormoeg wil nie verdwyn sodat ek myself kan oorgee aan slaap.  My kop maal met bokse wat half gepak, vol gepak, weer uitgepak moet word, geplak moet word, eenkant by die hope ander gesit moet word.  Dis die klank van die ‘shelving’ se afbreek wat nou nog in my kop eggo.  
Dis die laastes van alles wat ek wil onthou:  Die laaste oproep tussen my en ‘n vriend, die laaste e-pos om nog vertel hoe dit en dat gedoen moet word vir hierdie spesifieke klient, die laaste keer toe…
Ek het later besef dat ek moet afgee en oorgee.   Ek is nie meer verantwoordelik vir die vlot verloop van die Oos- en WesKaap se takke.  Ek is klaar hier.  
Hulle het tog so besluit.

Woensdag-oggend sal ek vir ‘n laaste keer die deur oopsluit sodat die skoonmakers die laaste stof en vullis en skroefies van die ‘shelving’ en suikerkorreltjies en ‘staples’ en my pons se ronde papiertjies wat altyd soos confetti in my stasie gelê het, kan verwyder.  Selfs die kol waar my koffie eenkeer uitgestort het, sal nie meer wys nie.  So asof ons nooit bestaan het nie.  Dan sal ek die deur vir die heel laaste keer sluit, die sleutels by die Besigheidspark se kantore afgee en by die sekuriteitshek uitry.
Al wat dan oorbly, is die naam van die groot maatskappy op my CV.  En die dankbaarheid dat dit eens ‘n veilige hawe was,  my ‘home away from home’.

« Last Edit: May 27, 2012, 09:18:14 AM by Angelica »
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #1 on: May 27, 2012, 12:53:38 PM »
Hierdie bydrae laat my met 'n gevoel van magtelose verlatenheid.  Ek voel hoe die trane agter my ooglede brand en sluk aan die oorgrootte appel in my keel.  Is  DIT  wat 'n lojale werknemer werd is?  Het ek dit nie al telkemale ervaar nie?  Hy raak ontslae van die werknemers, want hy is bankrot.  Hulle verloor alles wat hulle het, maar hy bly nog in sy kasteel en ry nog met sy blink sportsmotor rond. Sy vrou en kinders ry ook elk met 'n blink brag-gat kar rond, terwyl sy werknemers by hul kinders moet gaan bly om aan die lewe te bly.  Dit stink, om die minste daarvan te sê.

Els, jy beskryf die verlatenheid so goed, ek hoor die eggo's en sien "weerkaatsing" van verlatenheid.  Nie net van die gebou nie, maar van die innerlike menswees en ek wens ek was daar om vir jou 'n drukkie te gee.  Sterkte met die laaste verpligting en ek salueer jou vir jou lojaliteit.  As 'n mens tog net daardie lojaliteit in dollars kon omsit, maar soos ons weet, daar is dinge wat geld nie kan koop nie.
 :love7:
 :notworthy:
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Eggoleeg....
« Reply #2 on: May 27, 2012, 11:37:53 PM »
Ek kan net met traanoge kom beaam wat PM geskryf het dierbare matertjie. Die lewe is hard, kliphard en dit slyp ons soms dat jy voel daar bly niks oor nie  :crybaby2: Sterkte en omgeekombersie oor jou skouers van diekant af. Woorde voel vanoggend weer leeg en hol. Wens ek ook dat ons nader aanmekaar was!

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Eggoleeg....
« Reply #3 on: May 28, 2012, 12:28:40 AM »
Vader wat in die Hemel is,
hier is seer en diep einas en worries ...
U het vergeet om my te bless met magic,
so U moet asb help ... maak vensters oop waar deure toegegaan het,
gee moed, waar wanhoop ongeskik wil inloer
hou Agelica styf teen U bors
mag sy vir niks dors
foute, die het ons mos maar almal Vader,
maar ons is tog U kinders en U belowe om in elke behoefte te voorsien.
In die lewe is 'n inkomste nie 'n want nie, maar 'n behoefte
ons weet U gaan voorsien
Amen!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Eggoleeg....
« Reply #4 on: May 28, 2012, 03:00:16 AM »
Willa, hoe kosbaar jou antwoord!! En die geestelike stukkie humor ewe kosbaar: U het vergeet om my te bless met magic  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #5 on: May 28, 2012, 11:33:33 AM »
Ek kon ook nie 'n glimlag keer nie.   :icon_biggrin: 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #6 on: May 28, 2012, 11:59:07 AM »
Sjoe, mense, julle is precious.
Dankie vir die gebed, Willa.
Dankie vir die vashou en kwaadwees saam met my. 
Maar gelukkig is ek klaar afgesluit.  Klaar geskok. Klaar teleurgesteld in mense.  Klaar kwaad vir die senior bestuurslui wat besluite oor my lewe en emosies geneem het, sonder om my vooraf in kennis te stel.
Ek gaan hulle geen beheer verder gee nie.  Ek het klaar weer beheer oorgeneem.
Vanoggend het ek by Mamma in die bed geklim met warm koffie.  Ons het gesels tot ou-oggend toe en toe het ek ontbyt gemaak. 
Nou is ons rustig en gaan nou-nou wol koop vir die volgende kraag-serp.  (As julle die resep vir 'n kraag-serp wil he, se net.)
Dan gaan ons M&B toe vir 'n XXL muffin met koffie en ons is reg om die serp te maak.
O ja,  ek wil mussies brei met hekel blommetjies op die top vir my twee stelle een-koppie-tee-teepotjie-met-tee-koppie-en-piering...  as julle weet wat ek bedoel.
Dis prettig saam met Mamma, want sy val in waar ookal jy gaan of praat.
Nou toe, ek gaan strate toe.
elle

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Eggoleeg....
« Reply #7 on: May 28, 2012, 05:09:51 PM »
ek het nou eers klaar gaan huil, buitekant in die verdwaasde tuin wat skielik nie weet hoekom ek nie lekker voel soos altyd wanneer ek daar vertoef nie.
Ai, wat kan ek byvoeg, niks nie, maar darem kan ek 'n drukkie stuur wat jy moet vang en voel wanneer jy jou arms om jou lyf vou en styf vastrek, so om jou bors en skouers    :love7:

jou stukkie skrywe oor die verlatenheid in die kantoorvertrekke weerkaats jou hartsverlatenheid daarmee. Willa, ek wonder of jy ooit sal weet hoeveel ons jou gebede waardeer, ons Vader koester julle almal, wees verseker daarvan.

 :grommit:

ek wou nog byvoeg...eggoleeg...een vd mees beskrywende woorde van alles.
adéle  :grommit:

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #8 on: May 29, 2012, 06:00:54 AM »
Verstaan julle as ek se dat julle precious is?
Adele, ons het mekaar nog nooit gesien, nog nooit hoor asemhaal, nog nooit mekaar se oogkleur aanskou, nog nooit oor 'n koppie koffie sit en tjol praat, tog... 
En so is dit met ons almal hier.  Ons is.  Ons is VIR mekaar.  Ons is MET mekaar.  Ons is LIEF vir mekaar.  Want hoekom sou ons time and again terugkom om mekaar te troos, te terg, te vertel, voor te bid.. ??
Julle is precious.
Julle is my close friends.
I salute you.
elle

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Eggoleeg....
« Reply #9 on: May 29, 2012, 07:05:05 AM »
Ek verstaan hierdie precious mater  :love7: Kom deel daardie resep vir die kraagserp en geniet julle muffins!!

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Eggoleeg....
« Reply #10 on: May 29, 2012, 10:14:37 AM »
Ek het gister hierdie groepie baie sterk aanbeveel by 'n moeder was se 16 jarige dogter in die begin van die jaar met bipolar gediagnoseer is - sy is so kunstig en skryf gedigte en liedjies ....(die 16jarige meisie)

PM ek het jou e-mail ook vir die moeder gestuur - ek weet nie of hulle van die offer gebruik gaan maak al dan nie ...

maar hier is ons 'n groepie baie speciale mense bymekaar ... God weet wat Hy doen wanneer Hy jou deur 'n venster/deur of agter 'n skermpie van 'n forum in skuif!

Soos Angelica se: ons het nog nie almal se oogkleur aanskou, almal hoor asemhaal nie ... maar ons het al almal mekaar se mens-wees hier ontmoet en dis wat tel - die omgee-mens-wees hier op hierdie prag forum!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #11 on: June 03, 2012, 08:37:58 AM »
Weereens besef ek dat my lewe nie eggoleeg is nie.  Elke keer as ek lees dat iemand sê dat hy/sy nog nie die ander persoon ontmoet het nie, besef ek op nuut hoe gelukkig ek is. 
Ek plaas Engeltjie en Adéle teenoor mekaar langs dieselfde tafel en ek weet julle sal mekaar dadelik "vind".  Engeltjie, net soos wat jy en Antoinette mekaar "gevind" het.   :love7:

Ons is voorwaar geseënd.   :love7:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #12 on: June 04, 2012, 07:15:59 AM »
Vanoggend voel ek eggoleeg in my binneste.
My gemoed is vol.
Ek wil teruggaan na my kantoor.  Ek wil teruggaan na my stasie en my rekenaar en my honderde e-posse wat ek daagliks moes hanteer.
Ek wil teruggaan na daardie telefoon wat ek soms gevoel het ek wil die draad afknip (al was dit draadloos).
Ek wil teruggaan na my hordes take wat ek elke dag moes (en het) afhandel.
Ek wil teruggaan na my vriende en kollega's en kliente....
Vanoggend is ek eggoleeg.  Ek voel gestroop van 'useful' wees.  
Ek wil van vooraf kwaad wees vir die twee mense wat in die posisies was waar ons hulle vertrou het met ons loopbane.  Hulle het ons ge-fail.  Hopeloos. Soveel so dat hulle self nie meer van hul posisies seker is nie.
Eggoleeg, ek, vanoggend.
« Last Edit: June 04, 2012, 07:41:58 AM by Angelica »
elle

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Eggoleeg....
« Reply #13 on: June 04, 2012, 01:50:58 PM »
Wil jou net verseker dat jy alles behalwe useless is ... hier in die forumfamilie word jy baie waardeer en is jou input van onskatbare waarde!

Die egoleeg-gevoel is menslik, maar net tydelik.  Dit gaan weer gevul word met kleurvollewarmte!  Hou net vas aan die grasshalmpies en God se genade!
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Eggoleeg....
« Reply #14 on: June 05, 2012, 08:32:48 AM »
Wens ek jy kon vanoggend hier teenoor my sit by die tafeltjie hier waar ek saamspeel.  Wens ek, ek kon daardie gevoel van leegheid wegneem en dit vul met 'n gevoel van tevredenheid.  Hoop ek uit my hart uit, dat jy gou iemand sal vind wat weer vir jou 'n ander werkstasie sal gee en jou waardeer vir wat jy werklik werd is. 
Ons het so aan jou gedink gisteraand en het probeer skakel, maar die seine is pateties.  Weet maar net dat jy altyd in ons gedagtes is. 
Om te weet is om te verstaan.