Voorstelle en klagtes > Waar is jy?

Tuis, maar arig doenig!!

(1/10) > >>

Meraai vannie Baai:
Net gou laat weet, die ouma gaan alweer diekant tot Sondag stil wees. Gaan tuis wees maar na ons jongste prinsie omsien (5 wekies oud en bietjie koliekerig siestog) terwyl sy moederlief hulle plaas toe trek. Ons gaan hom vanaand haal, Vrydag kom die proffie, prinsessie en ouers deur - dan gaan ons finale goedjies pak en laai vir Meisiekind hulle Saterdag. Sondag kom ons weer terug en dan sal ek dalk kansie kry om gou weer te snuffel deur jou lyne. So as ek swyg - niks skort - die ouma woel tussen baba, doeke en winde en natuurlik die res van die gewone dinge van 'n huisvrou sonder hulp.

 :love7: :icon_salut: :notworthy:

Ah Willa:
my innige simpatie met die jongste prinsie se kolliek - ons is deur 2 en half jaar daarmee met Theo ...
niks slaap nie ... niks raad nie .. net baie geduld en liefde ... en hoe rustiger 'n mens self is - hoe beter vir die kleingoed

Ag ouma Raaitjie dankie dat jy so daar is vir jou kindergoed se kleingoed ... hulle is bevoorreg!!  Ons is ook bevoorreg om Andre se ouers te he OupaKoos en OumaJaja

Sterkte met die trek, die pak en al die dinge ...

ek stuur ekstra gebedsvlerke na Bo vir die jongste prinsie se kolliek

Kaapse liefde
Willa  :love7:

Meraai vannie Baai:
Duisend dankies vir jou vriendskap matertjie!! En die gebedsvlerke. Gaan beslis nodig wees. Kleinman slapies net rustig as jy hom op jou maag laat slapies of vashou teen jou. So dit gaan beslis 'n tyd van bonding wees vir my en hom  :love7: Dit is groot voorreg as ons as grootouers daar kan wees om handjie uit te steek in sulke tye ne. Ons lief dit en koester elke sekond!

Ah Willa:
ons het ook gevind as Theo op sy maggie op my bolyf of Andre se bolyf slaap - hy die rustigste is ...
dink dis die kalmeering van die ouer se rustige asemhaling en die ouer se lyfhitte na die eina van babalyfie

daar is mos altyd gese dis pyn op die maagie wat dan die kolliek is - maar in vandag se dae se hulle niemand weet eintlik wat nie en kolliek staan dan net vir iets wat verkeerd is en die slim mense nie kan beantwoord nie ...

as ek naby jou was, het ek vir jou en die ander grootmensies om klein prinsie 'n heerlike full-body massage gegee - net sodat julle elkeen extra rustig rondom prins kan wees ... maar nou's ek so ver ... so ek stuur baie extra gebedsvlerke na Bo!

PM:
Sterkte Raaitjie.  Ek stuur vir jou 'n sakkie met baie energie en een vol sandjies vir die slaapsessies. 
Ek het nou weer gesien met ons prinsessie.  As jy haar op jou been laat sit, hou jou hand op haar magie en laat haar bo-lyfie vorentoe hang, so oor jou hand, dan help dit ook.  'n Warmwatersak teen die magie help ook.  Dit wil vir my voorkom of 'n meer regop posisie baie help. Sterkte-sterkte-sterkte. 

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version