Author Topic: Die stêkkonde ploeg  (Read 4998 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Die stêkkonde ploeg
« on: May 11, 2012, 03:55:47 PM »
Auk my Mies! No die Oubaas hy gaseg het, "Daar is die têt om te kom en die têt om te gaan". No ekka gasien da by die teachjob van mineer Naas. Hy es al die laang têt daar by die teachjob maar nou hy suiwe hom banja hard aan die têt om te gaan. Mos ok Oubaas hy sê Djy kan ma span hom die nuwe trekka da by die stêkkonde ploeg, maar as daai ploeg heis stêkkond, hy sal nie ploeg hom daai hardegat grond nie.
Mineer Naas, hy moet nou maar tjaila want sy ploeg heis opgaploeg da by die hardegat grond.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #1 on: May 11, 2012, 10:01:07 PM »
Maar die Mies hy wil hom net mooi vra vir die teacha mister Naas!  Hoe gaat die teacha Naas sy hart wegswaai van die teachajob af?  Want hierdie mies, hy het hom gasiet, dat die teacha Naas sy hart hom lê sqaure by die teachajob! Nou, hierdie Mies, hy het hom die trane by die oog, want hierdie Mies hy het hom gasiet, dat, hierrie teacha Naas, hom se hart leg square by the pupils.
Tog, hierdie teacha hy verstaan hom, die mister Naas     sy spirret      hy het hom gabreek! Die ploeg hy is hom die stêkonde! Die grond hy was te hardegat! Die Mies hy seg: Mag jou besluite vorentoe die beste besluite wees.  Niemand waardeer in elk geval die onderwyser nie.  Oorgelaai en totaal en al onder betaald.  Tot tyd en wyl hierdie regering nie die waarde van onderwysers besef nie, is daar nie hoop op die toekoms nie. 
Go for it! 
« Last Edit: May 14, 2012, 10:07:08 AM by PM »
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #2 on: May 12, 2012, 03:17:51 AM »
Waar en hoe jy ookal jou hand aan die ploeg gaan slaan Meester Naas sal jy altyd vir die om jou 'n aansporing en voorbeeld wees. Dit is deel van jou samestelling. Net die mooiste en beste vorentoe  :icon_salut:

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #3 on: May 12, 2012, 02:57:48 PM »
ek hoop jy vind 'n ander ploegskaar waarmee jy hierdie ene kan pleister

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #4 on: August 08, 2018, 01:38:07 AM »
Ek loer oor 'n gas se skouer (sal moet gaan uitkniel oor hierdie verslawing van my) en ek wonder hoe gaan dit met Naas en die stêkkonde ploeg deesdae?

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #5 on: August 08, 2018, 02:07:04 AM »
Nei wat!!! Die Oubaas hy galos hom da beidie skool en gatrek da na die kollege. Nou hy koop hom die nuwa trekka, hulle noem hom nou die lektor en die nuwa ploeg het lekke gaploeg sam die nuwa trekka da by die sagte kollege grond. Hy plant hom die knowledge daar by die kollege grond maar die drogte da by die koppe die knowledge hy sokkel met die groei.
Nou die Govermunt, hy gooi hom die geld by die students en die students hy gooi hom die paartie en die lektor hy gooi hom die rooi strepe by die testpapers en die droogte hy groei daar waar die knowledge moet groei en die Govermunt is bly want hulle kenners toi toi tog te lekka oor busse en boeke en anner goete. Nou die govermunt hy se dis OK want hulle se kenners speel en hulle se kenners teel en die ANC groei en die dooi IK stem saam met die ANC want die lande is leeg vannie knowledge en vol van die fokkol.
Maar die oubaas kla nie omlat hy nog ganoeg geld vedien om tax te betaal.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #6 on: August 08, 2018, 02:21:34 AM »
Dit was nou die grootste waarheid in 'n paragraaf wat ek nog onder oge gehad het in baie jare.
 :notworthy: :icon_salut:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Die stêkkonde ploeg
« Reply #7 on: August 08, 2018, 02:26:18 PM »
Nee Raaitjie, seblief, bly maar loer en kom deel.


Ja-nee, gee die keiser wat hom toekom.   :evil5:
Om te weet is om te verstaan.