Author Topic: Gedigte vir die digkompetisie  (Read 26728 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #30 on: April 15, 2012, 02:54:08 PM »
Hê hê, ou ongeduldig.   :icon_biggrin:  Elsabé, baie geluk met die derde plek!  Nou sal jy moet uithaal en wys nê!

Baie dankie aan almal wat deelgeneem en gestem het. 

Engeltjie, hier is die name:

Gedeelde vreugde    Fransi
Hande    Adéle
Versugting    Fransi
Sintuiglik    Wérelde Weg
Pasmaats    Fransi
Melkbos  II    Elsabé
Die kronkelhart van strome    Fransi
Winternag van onthou    Elsabé
Niet Liefde   Ah Willa
Liefdespel    -  Fransi
Season of Sauvignon    Elsabé


Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #31 on: April 15, 2012, 04:36:55 PM »
 :angel8:
Sjoe, baie dankie julle. 
Dit het my vanaf 2007 tot 2012 geneem om 'n wengedig/te te skryf.  Vyf jaar.  Dit is baie lees, baie aantekeninge maak, baie skribbels op papiertjies wat weer wegraak, baie probeer.  Jy moet besluit waarop jy wil konsentreer en ek het net nooit kans gesien vir strukture - altyd gevoel ek word bedreig en ingeperk.
Vry vers is my pad.  Daar voel ek gemaklik.  Soos om in die veldpaadjie te loop en klippies skop sonder dat iemand jou daaroor berispe.
Dankie vir almal wat deelgeneem het.  Ook dit het my aangespoor om my inskrywings eers weer en weer te lees en onder die vergrootglas te plaas, want ek het geweet dit gaan sterk wedywering wees.  Julle is almal puik, PM en Meraai se tog self so. 
Daar kan net een wenner wees en ek is trots op myself.  Bietjie voor-oppie-wa?  Waarom nie wees nie?   :dontknow:  Het alles self gedoen, geen hulp van geen aard gekry.  Miskien is daar 'n verdwaalde geen van tant Elfie Lotz aan Pappa se kant, wat weer aan my kind oorgedra is.  Hy skryf baie goed, baie beter in Ingils as in ons eie moedertaal.  Maar dit nou sommer terloops.
Dankie weer vir julle wat my die geleentheid gegee het. 

elle

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #32 on: April 15, 2012, 09:56:31 PM »
haai Angelica, so baie baie geluk, jy verdien dit mos al oor en oor. wees bly en geniet dit want elkeen van ons weet dit neem jare se lees en herlees en skaaf en weggooi van woorde wat jy graag wou behou.    :hello2:     geluk ook, WW, wat het ek eendag aan jou gesê? jy is vol woord-talent.    :hello2:   

[PM, jammer ek het nie die laaste rondte gestem nie, ek kom nou eerste keer weer hier na dae se werk vir die wildveiling wat gister en eergister was. volgende keer deel ek dalk weer.]

 :grommit:
adéle  :grommit:

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #33 on: April 16, 2012, 03:03:47 AM »
Dankie Adele en ja, ek is nogal bly en geniet die hele ding.

Is dit daar by jou wat die manne R20m vir 'n koei met 'n kalf betaal? 
Die nuus het menigte warm onder die koller gehad. 
elle

Offline adele

  • Hardebaard
  • Posts: 1932
  • Gender: Female
  • gryp na môre in klein-klein stukkies
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #34 on: April 16, 2012, 10:50:23 AM »
WAAAT! R20m vir watse koei met kalf? renoster of buffel of so iets?    :icon_scratch: 
nee beslis nie by ons nie, ons totale verkope was nie eers soveel nie.

ek het nou gevra en uitgevind dit was vir 'n buffel en kalf en is gekoop by Rustenburg deur iemand wat teen 'n ander bekende man gebie het. elkeen skatryk in eie geledere...
adéle  :grommit:

Offline werelde weg

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 92
  • Gender: Male
  • lag en lag anners gaan jy huil...
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #35 on: April 18, 2012, 04:02:18 PM »
 :toothy4: en hier kom ek ook so stil stil nader na die kombuis gestap, met die lekker reuke wat ek van daaaaaaaar ander kant af ruik
en sien ek toe wraggies man hier is n ou gediggie van my wat ook op die water dryf nogals met n no.2 op sy kop gesit... en ek dink... hu... hoe dan so...  :pottytrain5:

maar ek moet se wow geluk angelica met die mooi glimlag , dis voorwaar n wenner gedig daai van jou
ek het nou wel die eerste vote gemis maar hy sou beslis ook my eerste stam gekry het dit is voorwaar n wenner gedig.

dankie julle angelica en dan adele vir die mooi bemoedigende woorde maak mens net weer lus kry vir nog n paar appel woordjies in die box van
exsotiese lekker wil gooi en rond skommel...

so nou die vraag is... wie wen wat en wie doen hoe...  :hello2:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #36 on: April 18, 2012, 04:28:39 PM »
Welkom welkom!   :hello2: Ek het jou gemis!
Weereens geluk WW.  Jy kan maar 'n ander titel kies.
Daar was twee pryse.  Ek sal vir Angelica die keuse stel en dan kan jy die ander een kry. 
Gee my asseblief net kans om terug te kom in die land waar daar krag en water is!
Jou alliminium is ook nog nie oppad nie.   :violent1:
Jy sal dit beslis kry matertjie.  Ek beloof. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #37 on: April 18, 2012, 08:10:56 PM »
Baie geluk Angelica en WW - prag gedigte - perel gedagtes - skies ek sluip nou eers in om te kom geluk se - laaste paar dae was nogal erg stresvol en besig na die aanloop van gisters se opnames ...

ek het elke gedig so geniet en dit was vir my moeilik om te kies ... maar ek het nie juis anders as julle almal gekies nie  :toothy4:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #38 on: April 19, 2012, 06:18:23 AM »
Hi Adonis met die mooi skouers...
Oeee.. watse geflirtery gaan hier in die oopte aan?
Kom ons begin weer:
Hi WW, dankie vir die kompliment.  Jy is ook nie te versmaai nie, ok?
Dankie vir jou dankies en dat jy tog vir my sou stem.  Ek hou nou sommer nog meer van jou. (Sjjjt, moenie dat die girls dit hoor nie.)  Ag wat, ons is mos vrinne.
PM, ons sal maar sien hoeveel die prysgeld in miljoene of triljoene is voor ek vir WW sy deeltjie gaan gee. Ek het mos eerste keuse. En hierdie gaan ek nie laat verbygaan nie.
Mooi dag almal van julle.
Ek is ook bietjie afwesig vir 'n dag of twee, maar sal eersdaags weer gesig wys.
Toedels.. a la Paulatjie.
elle

Offline werelde weg

  • Matroos
  • Suigeling
  • Posts: 92
  • Gender: Male
  • lag en lag anners gaan jy huil...
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #39 on: April 20, 2012, 01:40:02 PM »
al hierdie woorde maak my kop deurmekaar al wat ek sien is mooi mooi... dankie julle en WahillA ha VIR daai

angelica eke wonder nou oor daai miljoene dink jy dis die forum se skat kis ?????   :icon_salut:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #40 on: April 20, 2012, 02:23:28 PM »
 :sign10: As dit die forum se "skatkis" is kry julle net skuld om af te betaal!.

Ockert, van Cairoo opvoedkundige programme,  het twee CD's geskenk vir die kompetisie. 
Een is 'n intree MBA kursus ter waarde van R6.000.00 en die ander een is 'n kursus om jou te leer hoe om Microsoft te werk,  -as ek reg onthou - en dit is ter waarde van R2000.00.

Om te weet is om te verstaan.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #41 on: April 20, 2012, 11:22:50 PM »
Ooooo, Ouma gaan leer!!
Fantastiese pryse, PM.
Ek gaan beslis die intree MBA kurses neem, dankie.
Wie weet, ek neem dit dalk nog verder en gaan sit weer naweke in die klas  :sleepy1: tot ek my graad het.  Verbeel jou, ouma het 'n MBA.. haha. :headbang:
Kan dalk 'n rukkie neem om die spinnerakke uit die kop te kry.... let wel.

Dankie aan almal wat vir my gestem en dus moontlik gemaak het om hierdie wonderlike geskenk te kan ontvang.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #42 on: April 21, 2012, 06:57:58 AM »
Gaaf, dit sal reg wees so. 
Ockert het mos 'n hartaanval gehad, maar is spoedig besig om te herstel.  Sodra ons tuis is reel ek dat julle die pakkies ontvang.  Teen daardie tyd het Hannes seker al die program uit sy kantoormense gewurg, dan sal ons ook weet waarheen volgende. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #43 on: April 21, 2012, 09:29:32 AM »
Bly dit gaan beter met Ockert - Microsoft en ons huishouding is aardsvyande  :headbang:  ons is Linux platforms en Aplle Mac vriende  :toothy4:  ha ha ha  :sign10:
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Gedigte vir die digkompetisie
« Reply #44 on: April 21, 2012, 10:50:55 AM »
My kinders stem saam en hulle gebruik dit ook, maar ek sukkel nog om microsoft onder die knie te kry.  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.