Author Topic: Ouma is op Stiletto's....  (Read 3846 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Ouma is op Stiletto's....
« on: March 29, 2012, 09:02:15 PM »

Ouma mag nou wel nog nie eens ‘n ouma wees nie,  om die waarheid te sê, Ouma is nog nie eens ‘n skoonma nie,  maar Ouma is lankal verby die ouderdom waar ander vrouens al vir ‘n paar keer Ouma geword het.
Ek was op my dae ‘n modepop, ‘n dametjie wat heel eerste die nuutste modes gedra het. Ek en my skoonsus, toe my vriendin,  op hoërskool - of dit nou rok, skoen, snit of haarstyl was, ons was aan die voorpunt.  Twiggy het nog gedink sy is die enigste met die kort haarstyl en groot bokkie-oë, toe dra ons die oulike haarstyl saam met haar.  Toe die kiss curls die haarsalonne tref, plak ons ons krulletjies voor die ore teen ons wange vas met Sellotape.  Deesdae dra die jong meisies twee bokstertjies – iets wat ons toeka al skooltoe gedra het.
Hippie-sandals:  ‘n Stuk gevlegde wol, kraletjies ingeryg , gedraai om die toon langs die groottoon en dan agter om die enkel vasgebind.  Gewoonlik het ons ‘n plastiek blom dan net voor daardie knoop by die toon vasgemaak en so het ons geloop.  Kaalvoet by jeans en lang rompe met hierdie toutjie om die voet.  So…. Hippie-era.  Ai, die dae.   (Ons was ook die eerstes in die skool wat langbroeke gedra het.  Uit die hel, is ons genoem. )  Ek het daardie selfde hippie sandals in die winkels gesien, verlede Desember.
Ek onthou toe die tentrok uitgekom het.  Ons MOES dit hê.  Dit was ‘n rok met ‘n halter hals en dan baie wyd uitgesny na onder.  Die ding het omtrent soos ‘n tent om jou gehang.  (Lekker koel in die somer, jy weet.  Windjie kon lekker rondspeel onder daai wye stuk material.)   Ons was in die koshuis en wanneer dit eettyd of studietyd was, moes ons eers in rye staan, tjoepstil en dan kon ons inloop in die saal na ons onderskeie sitplekke.  Nou ja, dat ons twee altyd uitgekyk is deur die onderwysers en gebrandmerk is as die voorbokke…  hmmm.  Voorbokke as dit kom by modes en by stout wees. 
Ons het later geleer om hakkie skoene te dra.  Soos wat die skoolloopbaan en dus ook die hormone en daarmee saam die puberteit ontwikkel het, het die hakkies al hoër geword.  Tot by die toegelate hoogte, die reëls het jou so bietjie ingeperk, maar ons het ons nie veel aan reëls gesteur nie.  As die skooluniform –reëls sê lang swart kouse in die winter, dan het ons lang swart bobby socks (wie onthou dit?) gedra.  Mos lank en mos swart.  Die boudjies moes so effe uitsteek, sien.
Stilleto’s… 
Na skool en ek het altyd hakkies gedra.  Die lengte van my beentjies is net bietjie.  Om my so ‘n effense hupstoot te gee in die lengte afdeling, moes ek hakkies dra.  Niks daarmee verkeerd nie.  Ek onthou my heel heel eerste onderhoud:  By die Provinsiale Hospitaal in PE.   Gaan nou swot vir ‘n suster.   My outfit vir die onderhoud?   Geel toppie, pers mini, hoge, hoge geel platforms.   Sulke strappy platforms.  En hulle was géél.  Deesdae weer in.  (En ek praat nou van 1974.)  As jy daar afval, breek jy jou nek.  Maar ek het die job gekry.
Hoe later, hoe kwater en verpleging laat jou bene en voete een groot moeg.  Jy slaap met jou bed se onderkant op bakstene, net om die klop so effe te laat bedaar.  Nee, plat skoene is uit, daarvan kry ons genoeg in die sale tussen pasiente.   Hakkies is in.  Stilleto’s, as jy braaf genoeg is.  En ek was. 
Die ouderdom kruip snags langs, oor en in jou bed om jou te omsingel en jou lyf in te val sonder dat jy dit weet.  Jy staan een oggend op en wéét jy is nou klaar met daardie hoge goed wat jou kuite soos boklammers laat spring snags.  Platter is beter vir die gesondheid van die voete, so sê die boeke en die wyse mense.  Ons knik ons koppe en stem saam.  Gooi al wat ‘n hak is uit en begin leersandale  en kuise skoentjies dra.  En as die kinders net wéét wat hulle aan hul gesondheid doen en aan hul voete!!  Oe!
Die moeder van die bruidegom verseg om beige te dra en om haar mond te hou.  Sy praat en gee raad en koop en deel uit en soms wil-wil dit lyk of sy bietjie handuit ruk.  Sy besluit ook om almal te skok deur nie ‘n rok te dra, maar ‘n nommertjie te laat ontwerp wat ‘n broek insluit. Oe!  Wat sal die familie sê?   Maar die moeder van die bruidegom steur haar min.  Vir die okkasie wat gaan plaasvind op ‘n terras wat afloop na die dam waar die plegtigheid sal plaasvind,  kies sy ‘n hogere paar stilleto’s.  Bedags dra sy vir rukkies, klein rukkies, hierdie paar swart blinkleer stilleto’s met die mooi materiaal strik op die toon.   Net om weer die gevoel te kry.  Soms is die ‘gevoel’ nie daar nie en wil vooroorval die oorhand kry.  (Ek weet nie wat ek gaan doen as die hakkies in die terras wegsak nie.  Maar dit is die ou voor of agter my se probleem.)   Dis hoër as hoog op hierdie hakkies.  Soveel so dat die voetjie voor in die skoentjies inprop en die tone behoorlik opbondel.   Maar dit gaan daagliks beter.  Die krampe snags is al minder.
Die loop na die plegtigheid op die oewer van hierdie dam gaan op ‘n helse afdraend wees.  En die dam is diep.  En die dam is vuil.  En die dam is nat.
En Stilleto’s het nie brieke nie.

 

elle

Offline Fransi

  • Regular Members
  • Melkbaard
  • Posts: 1274
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #1 on: March 30, 2012, 06:50:34 AM »
:-) Dit was nou werklike leesgenot. :-)

Offline Trapsoetjie

  • Regular Members
  • Penkop
  • Posts: 657
  • Taranee, onse Beertjie.
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #2 on: March 30, 2012, 08:18:18 AM »
O aarde, of wag sal ek sê "water" hier kom ons.... :icon_biggrin:

Daai hakke, ja, die het ek ook gedra. Ek is nie kort nie, maar ook nie so lank nie. Ek het later agter gekom dat die seun/mans nie daarvan hou as ek langer is as hulle nie. Nou ja, toe wyk ek maar van die hakke... :toothy4:

Oulike storie.

 :angel12:

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #3 on: March 30, 2012, 08:28:53 AM »
Lekker giggel ek nou soos 'n mal ding op my se eie hier afdraends water toe. Dankie virrie deel Engeltjie.




 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #4 on: March 31, 2012, 02:13:01 AM »
Slaap is vir die rykes.
Of vir die wat moeg is.
Of vir die wat te veel gewyn het.   :sleepy1:
Of miskien uit gewoonte saans in die bed klim en dan wegraak.
Dit is lank na die horlosie twaalfuur geslaan het en Cinderella sit met nog albei haar stiletto'tjies aan haar gedrukte voetjies en wag vir die prins. 
Hy het nie opgedaag nie.   Buffel!

Dankie vir julle lees en kommentaar. 
Dit is 'n steil hoogte.  Maar ek gaan hom klim. Hierdie skoene gaan ek dra. 
Rustige nag vir julle.  Ek gaan ook nou probeer.


elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #5 on: March 31, 2012, 03:11:24 PM »
Nee wat, my voete moet gemaklik wees anders wil my klein breintjie nie werk nie!
Baie dankie vir 'n heerlike lees sessie.  Dit is altyd 'n jammerte as die laaste lyntjie sy kop uitsteek Elsabé.
Ek wag nou geduldig vir die opvolg, sal graag wil hoor hoe dit afgeloop het.  (Hoop nie dit gaan gat oor kop nie. :icon_scratch:   :icon_biggrin: )
Om te weet is om te verstaan.

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #6 on: April 10, 2012, 05:37:15 AM »
Ai...... ek lees die lekkkkerste goeters op hierdie blad. Menslike dinge wat ons ken en vinnig laat loer hoe het die spykerhakkies jou eie voete en kuite mishandel het  :icon_bigsmurf: Jy mag maar skryf Angelica - ons hang soos wasgoed aan jou lippe. Jou humorsin die windjie wat ons vermaak met beeldende woorde :icon_salut:

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #7 on: April 10, 2012, 06:05:32 AM »
Dankie Meraai.
In die begin het dit so gevoel >>>>    :pottytrain5:
Nou is dit al stukke beter.
elle

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #8 on: April 10, 2012, 07:29:32 AM »
Ek  :icon_salut: jou vriendin, dit wil gedoen word.  Ek sou lankal moed opgegee het!  :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #9 on: September 29, 2016, 03:47:53 AM »
Herkou ek nou weer (oor 'n gas se skouer) en sien myself in soveel van jou skrywes Elle. My spykerhakke en hemelplatforms ook weggepak vir oorlewingsdoeleindes lol.
« Last Edit: September 30, 2016, 03:14:41 AM by Meraai vannie Baai »

Offline Ans Botha

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 362
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #10 on: September 29, 2016, 08:48:20 AM »
Ai ja dit was nou 'n lekker verhaaltjie hierdie. Ek het ook op daardie stiletto's gelewe! En as die rubbertjie eers uit die hakkie geval het het jy sulke ronde holtetjies in 'n plankvloer getrap! Maar dra het jy hulle gedra!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Ouma is op Stiletto's....
« Reply #11 on: October 01, 2016, 06:04:18 AM »
'n Weerlees is altyd prettig.
Om te weet is om te verstaan.