Author Topic: Oppas vir Faceboek  (Read 8424 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Oppas vir Faceboek
« on: March 11, 2012, 02:30:05 PM »
Net 'n stukkie Faceboek raad.
Wanneer jy enige skryfwerk of digwerk of fotos op Faceboek plaas doen jy afstand van jou regte op daardie plasing. As jy hierdie werke van jou publiseer kan Faceboek jou dagvaar vir die winste omdat die werk nie meer aan jou behoort nie. As jy die fynskrif in hul voorwaardes deurgelees het toe jy aangesluit het sou jy weet dat Faceboek gratis is maar alles wat jy daarop plaas word outomaties die eiendom van Faceboek.
Ek het meeste van my werk daar gestoor onder "notes". Ek gaan dit verwyder maar dit bly op FB se databasis en sal nooit weer myne wees nie.  :pottytrain5:




 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #1 on: March 11, 2012, 02:52:19 PM »
Sulke helle!  Gelukkig het ek nie werk daarop nie en niemand sal 'n foto met my bakkies daarop wil koop nie.  :toothy4:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #2 on: March 11, 2012, 04:05:37 PM »
Ek sal. Wou nog 'n paar van my fotos lamineer om teen die toiletdeure te hang (hou die vliee weg) maar nou sal ek nuwes moet neem.


 :icon_bigsmurf:
« Last Edit: March 11, 2012, 07:06:45 PM by Naas »
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Angelica

  • Regular Members
  • Hardebaard
  • Posts: 1674
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #3 on: March 12, 2012, 03:48:55 AM »
Dankie vir die waarskuwing, Naas.
Sal jy asseblief ons ander vriende ook waarsku, asseblief, soos Adele, Ammie, MCE (Marie Bredenkamp), Franscois Viljoen.

elle

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #4 on: March 12, 2012, 03:19:36 PM »
Dis hoekom dit goed is om dit op Woes te plaas en vandaar te deel - want al is dit op facebook gedeel - is dit nie op Facebook geplaas nie

maar ja - mens moet so versigtig wees wat jy deel en wat nie ...
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Meraai vannie Baai

  • Guest
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #5 on: March 14, 2012, 03:11:59 AM »
Gou gaan loer wat is die fynskrif wat my laat kopkrap op FB:

You own all of the content and information you post on Facebook, and you can control how it is shared through your privacy and application settings.

In addition: 1. For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos (IP content), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook (IP License). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it.



Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #6 on: March 15, 2012, 06:45:56 AM »
Dankie vir die inligting Raaitjie.  Dankie Naas.  Julle is sterretjies.
Om te weet is om te verstaan.

Offline Ah Willa

  • Administrator
  • Melkbaard
  • Posts: 1312
  • Gender: Female
  • Jou glimlag kan 'n lewe red - smile!
    • Ah,Willa!
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #7 on: March 18, 2012, 02:34:12 PM »
Ek het meeste van my gedigte en notas van Facebook verwyder ... nou deel ek dit vanaf my webtuiste of Woes ...  anders deel ek dit met 'n image met copyright duidelik in plek -

ek verstaan hoekom Facebook dit moes bysit by die voorwaardes om Facebook te mag gebruik - want anders kan hulle heeltyd gesue word as iemand jou werk "share" wat jy op jou wall gepost het of op jou page gepost het ... hulle kan nie beheer uitoefen oor wie deel wat van jou nie ... anders moet hulle al die "share" buttons disable ... dit disable Facebook se funksie ...


dis maar nog steeds goed om mooi te dink wat jy waar op die internet plaas ... soos hierdie is 'n privaat forum en dus veilig ... publik forums soos Facebook/Twitter/Google+ post dit liewers vanaf jou blog of Website na die social media of wees bereid om dit te laat gaan ... so deel minder belangrike werke wat nogsteeds mense na jou webtuiste/blog sal trek (so tussen hakkies - as julle webtuistes met 'n blog nodig het ... Andre en ek bied 'n goeie diens aan met billike pryse ... dink nie julle sal beter op die mark kry nie :-)
Die lewe bring storms, maar God gee krag!
http://w

Offline Anicia

  • Suigeling
  • Posts: 95
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #8 on: October 23, 2013, 01:48:14 PM »
O gaats! Ek lees nou jul vermaning, maar ek is bevrees dan is dit te laat vir 2 van my stories. Ek het dit deur fb op die Skrywersblad geplaas. Ai toggie tog!   :icon_scratch:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #9 on: June 17, 2015, 12:06:02 PM »
Julle laat my nou ook groot skrik.  Ek het baie van my gedigte, soos Naas noem, op my facebook blad onder my notes.  Sjoe.  Ek het egter net 68 vriende, my eie keuse so.  En ek het streng opdrag vir hulle dat NIKS op my blad geshare mag word nie.  Verder pas ek streng veiligheid daar toe op my gesiggieboek werfie.  Daar is alarms, lasar strale, groot honde, diefwering en veiligheidspolisie.  Ek dink nie dit kan veiliger nie.   :glasses7: :police:
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #10 on: June 22, 2015, 10:43:38 AM »
 :icon_biggrin:  Ja-nee, ek dink met al daardie sekuriteit is jou werk veilig. 
Dalk kan jy net nog 'n paar kameras laat instaleer.   :bootyshake:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #11 on: June 22, 2015, 10:46:29 AM »
Lekker lag ek nou vir jou, Pietta Magrietta!  Jy is steeds lief vir die 'boude' icon.  Ai, ek het so baie aan julle gedink en verlang.  So so baie, as julle maar net weet.
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #12 on: June 22, 2015, 11:02:53 AM »
Ek dink jy sal ook oral op die forum optel oor hoe ons na jou verlang het en gewonder het hoe dit met jou gaan.
Ek is baie bly jy is terug.   :icon_cheers:   en ja. . . ek swaai nog die boude, maar ek moet mooi kyk,   :pottytrain2:  as ek oorhaastig raak dan gryp ek die verkeerde een.   :toothy4:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #13 on: June 22, 2015, 11:12:38 AM »
Ek het gesien julle het my gevilang!  Is die rooi boude vir boude wat gatslae gekry het?  Hie hie   :toothy2:
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Oppas vir Faceboek
« Reply #14 on: June 22, 2015, 11:19:12 AM »
Ek weet nou nie of ek dit kan seg en of dit toelaatbaar is nie en of dit reg is nie, maar ek het gehoor die kinders sê "ek gooi vir jou 'n nool".  Dit is wat ek verstaan het dit beteken.   :snorting:
Om te weet is om te verstaan.