Die kuierstoep > Bekgeveg

Hoe paraat is jy?

(1/4) > >>

PM:
Ek het nog altyd gedink ek is "op en wakker" en baie oplettend.  Nou dat ons by die buurtwag aangesluit het besef ek ek is eintlik vas aan die slaap. 

Kan jy die voetganger wat jy pas verbygegaan het beskryf sodra jy om die hoek is?
Bou, lengte en kleredrag?

Weet jy waar jy jou bevind?  In watter straat tussen watter strate?  As jy om hulp moet roep kan jy dadelik sê waar jy is? 

Hou jy gereeld jou truspieels dop om te weet wie is agter  of langs jou?  Is daar genoeg spasie voor jou en die voorste motor, om "gat skoon te maak" as jy vinnig wil wegry?  Dit geld ook vir wanneer jy by 'n sentrum parkeer, of na jou motor toe stap nadat jy inkopies gedoen het.   Wees oplettend. 

Gister het ons 'n voorval gehad waar 'n ou omie 'n man uit die straat gehuur het om sy tuin skoon te maak.  Voor eenuur weier meneer om die gras te sny, want hy is nie gehuur daarvoor nie.  Die beddings is skoon en hy wil nou loop.  Die oom het hom in diens geneem vir die dag teen R100.00 en hy betaal hom toe net R70.00.  Meneer dring toe aan op R100.00 of hy sal die oom laat "uithaal". 
Toe die polisie daar aankom en hom vra vir sy ID het hy nie een nie.  Dit is baie onverantwoordelik.  Maak altyd seker dat jy die persoon se ID neem totdat hy klaar gewerk het.  Maak 'n kopie daarvan as dit moontlik is.  Dit is ook 'n groot resiko om iemand uit die straat op jou perseel toe te laat.  Dit is nou maar net so. 

Daar is soveel klein goedjies wat 'n mens kan doen om jouself te beveilig.  Wees wakker. 

Dit is "inkopietyd" vir die skelms. 

Dit was op die nuus noudie oggend, as jy geld trek by 'n ATM, hou jou ander hand oor die hand wat die kode intik, die skelms versteek klein kamaraties om jou kode te bekom voordat hulle jou kaart by jou afneem.  Almal weet ook seker al om nie 'n kredietkaart aan te bied vir betaling waar jy dit nie permanent onder die oog het nie. 

Wie het nog voorkomende inligting?

Trapsoetjie:
Geen inligting die kant nie, ek weet net ek was nog nooit paraat nie. Loop met toe oë deur die lewe.

Jy noem 'n paar goed wat ek van weet, maar ook 'n hele paar waarvan ek nie bewus was nie. So baie dankie, hoop nou net my oë gaan een of ander tyd oop.... :icon_scratch:

 :angel12:

PM:
Julle het seker van die "swartsakmetode" gehoor.  Ta wikkel homself in 'n swartsak in dan dink jy dit is maar net 'n sak vuilegoed wat daar lê.  Wees bedag as hy langs jou hek lê.  Jy mag dalk net 'n verrassing kry. 

Trapsoetjie:
Ons gebruik blikke met wieletjies, so as ta daar in sy swart sak, afsak in 'n sak posisie, sal ek met Koos om my nek, die hek vir Bakkies en Tara oop maak en sien wie en wat kan vinniger hol... dit kan nogal "sports" wees.   :evil6:
Sal bietjie moet 'n toets lopie uit oefen, enige name wat julle in 'n swart sak wil stop?  :dontknow:

 :angel12:

PM:
Ons het besluit om heen en weer daaroor te ry.  Net vir die wis en die onwis.   :icon_biggrin:
Nee, gelukkig het ek nie name om in die swartsak te stop nie.  :icon_biggrin:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version