Author Topic: Waar is julle?  (Read 17002 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Louis

  • Regular Members
  • Suigeling
  • Posts: 163
Re: Waar is julle?
« Reply #30 on: December 04, 2011, 03:56:01 PM »
Elle het eendag vir my gewys hoe om te spoeg en plak. control A, control C en control V.
pragtig het dit die eerste twee keer gewerk maar van daar af is die enigste ding wat ek moet
control, my humeur, want die arme muis ontgeld dit elke keer. gelukkig is hulle goedkoop.
die ergste is dat my twee seuns albei rekenaar 'boffins' is maar het jy al vir so iemand gevra
om te verduidelik. dit is n styd van epiese proporsies. ek probeer nog dink aan die eerste ding
wat gese is dan trek hulle al stap twintig.

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #31 on: December 04, 2011, 05:44:28 PM »
Die slim ouens verstaan nie hoe dit werk nie.  :icon_biggrin: 
My beste vriend in rekenaars is Google.  Eintlik is Google my beste vriend in alle inligting kwessies.  Die moeilikste van alles is om eers die "taal" te leer praat.  Dit is hier waar jy leer dat 'n mouse nie eintlik 'n muis is nie.   :icon_biggrin:
Alles is maklik as jy eers weet hoe en dit verg oor en oor doen.  Ek skryf maar alles neer, want oor twee weke het ek skoon vergeet wat ek gedoen het om dit reg te kry. 

Stuur julle foto's vir my, ek sal my bes probeer om dit te plaas. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #32 on: December 27, 2011, 06:10:09 PM »
Ek is sorrie liefste PM! Ekke het nie eers kom lees nie *skaamgesiggie* jy mag nie meer kwaai wees nie! okay! Want ek is nou weer terug
*The one and only AWESOME-EST


Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #33 on: December 28, 2011, 04:21:09 PM »
Sodra jy net nie weer so lank wegbly nie gehoor!   :icon_biggrin:
Om te weet is om te verstaan.

Offline Chichi

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 447
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #34 on: December 28, 2011, 05:58:28 PM »
hehe nee dits reg, ek sal nie hoor!
*The one and only AWESOME-EST


Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Waar is julle?
« Reply #35 on: August 23, 2018, 03:47:43 AM »
Skouerlees altweer (erkenning aan Naas) hierdie plasing was gedoen in 'n tyd wat dit 24/7 donker was in ons lewe. Nie dat dit enigsins 'n verskoning is vir afskeep van geliefde maters nie maar ek kon nie help om na die datum te kyk en skielik het my maag op 'n knop getrek toe ek besef dit was ons eerste kennismaking met 'n asemdief.

PM, as jy nou sou vra waar is ek - ek is hier hoor  :toothy4: :love7: :snorting:

Offline Anastasia

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 423
  • Gender: Female
  • My taal is Liefde
Re: Waar is julle?
« Reply #36 on: August 23, 2018, 02:17:05 PM »
Meraai, skuif op dat ek saam met jou kan sit en hoendervleis kry.  Ek lees ook kort kort 'n stuk hier raak, en slaan my oog dan so op na die 'datum', nie berge nie, en besef dit was midde in die of daardie traumatiese gebeure in my lewe.

« Last Edit: August 23, 2018, 08:06:37 PM by Anastasia »
Ek huppel en dans deur die lewe met drie bene!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Waar is julle?
« Reply #37 on: August 23, 2018, 11:12:24 PM »
So gemaak en ek sit my arm om jou liefste mater van ons. Glo jy verstaan 101  :love7:

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #38 on: August 24, 2018, 03:51:18 PM »
Skuif op matertjie, ek wil hierdie kant sit.  Hier is die mampoer, ons het iets sterks nodig. 

Gelukkig het ons  'n hele paar matertjies  se kunswerk in ons boeke.  As my gatseggies vandag gewerk het, het julle net  :hello2: :hello2: :hello2: en  :pottytrain2: :pottytrain2:  :pottytrain2:  :pottytrain2:  gesien.
« Last Edit: August 24, 2018, 05:10:34 PM by Naas »
Om te weet is om te verstaan.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Waar is julle?
« Reply #39 on: December 11, 2018, 12:10:58 AM »
Ek hoop regtig daar is nog bietjie mampoer oor  :toothy4: voel my hoeka ek gaan dit nodig kry voor ek 'n draai hier kom gooi want die alleenheid wurg selfs die geleende asems uit. Het niemand vir ons 'n grappie of ses nie? Lus vir lag man en kleinkind kyk my skeef aan as ek so op my eentjie lag.

Anastasia se sy verlang al na vyande nevermind mense wat sy nie ken nie  :angel4:

 
« Last Edit: December 11, 2018, 04:31:04 AM by Meraai vannie Baai »

Offline PM

  • Administrator
  • Meester
  • Posts: 10692
  • Gender: Female
Re: Waar is julle?
« Reply #40 on: December 11, 2018, 08:27:34 AM »
More matertjies.  My sakke is gepak.  Ons gaan vandag terug huis toe.  Hopelik sal dinge nou weer terug keer na normaal.  Sal van my laat hoor as ons daar is. 
Om te weet is om te verstaan.

Offline Naas

  • Hardebaard
  • Posts: 2283
  • Gender: Male
  • K.N.A.P. (Kan Naas Afrikaans Praat of wat?)
Re: Waar is julle?
« Reply #41 on: December 11, 2018, 10:05:03 AM »
Ek het ook nou net met Hannes gepraat. PM is op en aan die gang. Gelukkig het sy 'n groot hart. Sy sal sekerlik later self verslag doen oor haar gesondheid intussen is ek baie verlig dat ons maatjie nog op en wakker is.


 :icon_bigsmurf:
Ek is maar net een, maar ek ís een.

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Waar is julle?
« Reply #42 on: December 11, 2018, 11:01:11 AM »
Nou klop my hart tjoklits. Ek het weer gehoor van twee van ons geliefde maters  :bootyshake: :love7: :hello2: Drukkies vir altwee van julle en hou die blinkkant bo. Skop in paaiemente as dit moet maar skop terug as die lewe sy 0 vir jou draai!

Offline Anton Louw

  • Regular Members
  • Snuiter
  • Posts: 295
  • Gender: Male
  • Passievol Afrikaans!
    • Kampforum.co.za
Re: Waar is julle?
« Reply #43 on: December 12, 2018, 06:40:37 AM »
Hallo hallo!

Laaste wekie voor die rustyd so ek skarrel en het ook so een of twee onverwagte probleempies gehad om uit te sorteer.  Petra, bly om te hoor jy staan nog sterk - ek neem aan julle is al terug by julle se huisie daar in die hitte?    Gelukkig klink dit vir my daar het darem 'n bietjie water geval in daardie omgewing -  ek hoop by julle ook!

Ek drink sommer my koffie hierso vanogend - kan ek skink -   daar is rooi koeldrank ook  :toothy4:
Kamp is koning!

Offline Meraai vannie Baai

  • Wysgeer
  • Posts: 3662
  • Elke dag aan ons Geskenk, is 'n kosbare voorreg.
Re: Waar is julle?
« Reply #44 on: December 12, 2018, 07:19:34 AM »
Sterkte mater met jou eie probleme Anton, en dankie vir inloer. Ek sal bietjie rooi koeldrank vat dankie  :icon_biggrin: